Oprettet July 2, 2011 sidder her i Søborg på 14. etage og har i noget tid højt buldren, dog har der ikke været en eneste mørk sky, så gav mine naboer skylden. Men den buldren blev ved og nu ser der sådan ud over indre kbh og det trækker denne vej Jeg hader buldren og brag. men elsker duften der kommer bagefter. hvordan er vejret hos jer ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 I Randers er der gråvejr, men ingen regn eller torden :) De har vel også lovet mulighed for skybrud på Sjælland... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 I Randers er der gråvejr, men ingen regn eller torden :) De har vel også lovet mulighed for skybrud på Sjælland... det ved jeg ikke, jeg har først lige hørt vejrudsigten, hvor de fortæller, at et voldsomt tordenvejr samler sig over Sverige og tager en tur over Sjælland <_< hvis vi så ikke havde set tegnefilm siden i morges, kunne jeg have pakket os hjem til de gamle, der bor nede ved jorden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Her er det bare gråt og trist <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Her nord for Aalborg er himlen hvid, og man kan ane det blå igennem. Men luften er fugtig og trykkende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ej okay. Her ved den Engelske Riviera er der 30 grader varmt og sol fra en skyfri himmel. Det er godt nok svært at forestille sig så dårligt vejr hjemme i Danmark så. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ej okay. Her ved den Engelske Riviera er der 30 grader varmt og sol fra en skyfri himmel. Det er godt nok svært at forestille sig så dårligt vejr hjemme i Danmark så. ;) Er da slet ikke misunderlig :rolleyes Håber du rigtig nyder din ferie ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ej okay. Her ved den Engelske Riviera er der 30 grader varmt og sol fra en skyfri himmel. Det er godt nok svært at forestille sig så dårligt vejr hjemme i Danmark så. ;) FY !!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 I Hadsten har vi haft silende regn det meste af dagen, men her til aften er regnen holdt op, der er knapt 20 grader med frisk luft (ikke det der trykkende tordenluft) så vi har lige været ude at gå en super dejlig aftentur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Er da slet ikke misunderlig :rolleyes Håber du rigtig nyder din ferie ;) Hahaha.. Jeg nyder det i hvert fald! Det er så dejligt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 FY !!!!! :D Sorry :badgirl ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Sorry :badgirl ;) så har du også bare, at tage det gode vejr med hjem til dk, når du kommer hjem igen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ingen voldsom regn her. ENDNU !!! Kan høre det buldrer og brager i det fjerne. Bor i Farum. Nedenstående skriver de på TV2. Stakkels festivalgæster (men smiler alligevel lidt indvendig) :whistling Det varslede skybrud har i den grad ramt den danske hovedstad. Lyn, torden og regn hamrer ned over København, mens de 30 km vestpå frygter deres skæbne. Det er nemlig de færreste telte på Roskilde Festivalen, der kan modstå de regnmængder som hovedstaden får i disse minutter. Ifølger TV 2 Vejrcenter har vi for længst passeret de 15 mm regn på 30 minutter, som skal til før at der er tale om et skybrud. Der er ligeledes registreret 2000 lynnedslag på bare 45 minutter. TV 2 har en reporter på Amager, og hun melder om at kloakdækslerne skyller op på vejen pga. de store regnmængder. Opdateres... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ingen voldsom regn her. ENDNU !!! Kan høre det buldrer og brager i det fjerne. Bor i Farum. Nedenstående skriver de på TV2. Stakkels festivalgæster (men smiler alligevel lidt indvendig) :whistling Det varslede skybrud har i den grad ramt den danske hovedstad. Lyn, torden og regn hamrer ned over København, mens de 30 km vestpå frygter deres skæbne. Det er nemlig de færreste telte på Roskilde Festivalen, der kan modstå de regnmængder som hovedstaden får i disse minutter. Ifølger TV 2 Vejrcenter har vi for længst passeret de 15 mm regn på 30 minutter, som skal til før at der er tale om et skybrud. Der er ligeledes registreret 2000 lynnedslag på bare 45 minutter. TV 2 har en reporter på Amager, og hun melder om at kloakdækslerne skyller op på vejen pga. de store regnmængder. Opdateres... godt jeg ikke er i Roskilde, rigeligt at sidde så højt oppe her med larmen, gad ikke at sidde i et telt der vil være utæt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ingen voldsom regn her. ENDNU !!! Kan høre det buldrer og brager i det fjerne. Bor i Farum. Nedenstående skriver de på TV2. Stakkels festivalgæster (men smiler alligevel lidt indvendig) :whistling Det varslede skybrud har i den grad ramt den danske hovedstad. Lyn, torden og regn hamrer ned over København, mens de 30 km vestpå frygter deres skæbne. Det er nemlig de færreste telte på Roskilde Festivalen, der kan modstå de regnmængder som hovedstaden får i disse minutter. Ifølger TV 2 Vejrcenter har vi for længst passeret de 15 mm regn på 30 minutter, som skal til før at der er tale om et skybrud. Der er ligeledes registreret 2000 lynnedslag på bare 45 minutter. TV 2 har en reporter på Amager, og hun melder om at kloakdækslerne skyller op på vejen pga. de store regnmængder. Opdateres... Det bliver godt nok ikke sjovt :blink Men godt det ikke er mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ingen voldsom regn her. ENDNU !!! Kan høre det buldrer og brager i det fjerne. Bor i Farum. Nedenstående skriver de på TV2. Stakkels festivalgæster (men smiler alligevel lidt indvendig) :whistling Det varslede skybrud har i den grad ramt den danske hovedstad. Lyn, torden og regn hamrer ned over København, mens de 30 km vestpå frygter deres skæbne. Det er nemlig de færreste telte på Roskilde Festivalen, der kan modstå de regnmængder som hovedstaden får i disse minutter. Ifølger TV 2 Vejrcenter har vi for længst passeret de 15 mm regn på 30 minutter, som skal til før at der er tale om et skybrud. Der er ligeledes registreret 2000 lynnedslag på bare 45 minutter. TV 2 har en reporter på Amager, og hun melder om at kloakdækslerne skyller op på vejen pga. de store regnmængder. Opdateres... Det bliver godt nok ikke sjovt :blink Men godt det ikke er mig :D Er glad for at jeg ikke er den eneste der kommer til at trække smilebåndene opad når festivalen skal have regn :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Jeg bor på det nordlige Amager og jeg har ALDRIG oplevet noget lignende!! (hvis man lige ser bort fra orkanen i Caribien ;)) Jeg cyklede hjem fra min veninde på ydre Østerbro kl. 17:30 og jeg kunne se der var kulsort mod sydøst - jeg troede faktisk jeg ville køre ind i det. Da jeg nåede Amager ved 18-tiden, var der stadig ikke faldet en dråbe regn, men lyn og torden var begyndt og inden der var gået et kvarter kom regnen. Og det regner stadig, næsten to timer efter - og det er SINDSYGT! Jeg har prøvet at tage nogen billeder af det, men det er virkelig svært at gengive det. Det hagler også ind imellem, det lyner og brager lige i nærheden og af og til er regnen så kraftigt, at vi ikke kan se ud af vinduerne! :o :o :o Jeg var på Roskilde Festival i døds-regn-året 2007 og jeg håber virkelig for dette års gæster, at de kan nøjes med yderkanten af det her uvejr, for ellers kommer resten af festivallen til at foregå i vådt telt og tøj for de fleste og mudder til knæene for alle. Og det ønsker jeg altså bare ikke for nogen for det er slet ikke sjovt! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Er glad for at jeg ikke er den eneste der kommer til at trække smilebåndene opad når festivalen skal have regn :lolhit Det kan jeg også finde på når jeg ikke selv er afsted, men ikke når det er så voldsomt! Det vil helt sikkert ødelægge resten af festivallen for størstedelen af gæsterne, hvis de skal have det uvejr jeg sidder midt i på 2. time :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Er glad for at jeg ikke er den eneste der kommer til at trække smilebåndene opad når festivalen skal have regn :lolhit Det kan jeg også finde på når jeg ikke selv er afsted, men ikke når det er så voldsomt! Det vil helt sikkert ødelægge resten af festivallen for størstedelen af gæsterne, hvis de skal have det uvejr jeg sidder midt i på 2. time :( Ja ok, det er ikke sjovt hvis det ligefrem ødelægger festivalen :( lad os håbe det ikke ender SÅ galt. Men lidt våde telte, sure sokker og skyttegravsfødder kan altså godt få mine smilebånd til at stige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Ja ok, det er ikke sjovt hvis det ligefrem ødelægger festivalen :( lad os håbe det ikke ender SÅ galt. Men lidt våde telte, sure sokker og skyttegravsfødder kan altså godt få mine smilebånd til at stige :D Jeg kan se på DMI´s nedbørsradar, at Roskilde ikke slipper for uvejr. Jeg håber de kun får en brøkdel af det... Jeg tror ikke at 80% af teltene kan klare så meget vand på så kort tid. Og de dræn der er lagt rundt omkring på pladsen, kan i hvert fald ikke. Stakkels dem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Så regner det også en hel del her i Farum :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Så regner det også en hel del her i Farum :o har hørt at det i Glostrup er på 3. time de kører med det her regn og bulder, sikke en lang aften vi får her :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Første billede er fra Hellerup Station til aften. Det andet billede er fra indre KBH. Har sakset dem fra ekstrabladet og bt. DMI udtaler til BT at det er sjældent der falder SÅ voldsomt meget vand på så kort tid :o Palads Biograferne er blevet evakueret grundet vejret. Så er det squ voldsomt i indre KBH :o Så jeg håber virkelig nu at Roskilde får mildere vejr. Hvis en stor biograf ikke kan tage vandet hvordan skulle et iglotelt så ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 har hørt at det i Glostrup er på 3. time de kører med det her regn og bulder, sikke en lang aften vi får her :unsure Hold da op det lyder voldsomt :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Første billede er fra Hellerup Station til aften. Det andet billede er fra indre KBH. Har sakset dem fra ekstrabladet og bt. DMI udtaler til BT at det er sjældent der falder SÅ voldsomt meget vand på så kort tid :o Palads Biograferne er blevet evakueret grundet vejret. Så er det squ voldsomt i indre KBH :o Så jeg håber virkelig nu at Roskilde får mildere vejr. Hvis en stor biograf ikke kan tage vandet hvordan skulle et iglotelt så ;) :blink :blink Håber snart regnen stopper :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites