Besvaret July 3, 2011 Hvor er det bare vildt, så meget vand der er kommet :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Læste lige at nødkaldscentralen i indre Kbh er ude af drift. Så ca. 5000 ældre og handicappede med nødkald kan ikke tilkalde hjælp :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Læste lige at nødkaldscentralen i indre Kbh er ude af drift. Så ca. 5000 ældre og handicappede med nødkald kan ikke tilkalde hjælp :( :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Læste lige at nødkaldscentralen i indre Kbh er ude af drift. Så ca. 5000 ældre og handicappede med nødkald kan ikke tilkalde hjælp :( åååh nej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Hvem i alverden kan finde på at efterlade sin bil med åben bagsmæk i sådan et vejr :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Er lige kommet hjem fra ferie på Bornholm. Jeg bor på 4. sal, så regnede da bestemt ikke med at vores hjem ville have taget skade af regnen. MEN :( Der lå to vandpytter i køkkenet og der var løbet regnvand ned gennem vores nye køkkenskabe, som nu er ødelagte :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Er lige kommet hjem fra ferie på Bornholm. Jeg bor på 4. sal, så regnede da bestemt ikke med at vores hjem ville have taget skade af regnen. MEN :( Der lå to vandpytter i køkkenet og der var løbet regnvand ned gennem vores nye køkkenskabe, som nu er ødelagte :boo Ej, håber forsikringen dækker :kram: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Det er bare så vildt :blink :blink Tanker til alle jer som er ramt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Ej, håber forsikringen dækker :kram: Det håber jeg også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Er lige kommet hjem fra ferie på Bornholm. Jeg bor på 4. sal, så regnede da bestemt ikke med at vores hjem ville have taget skade af regnen. MEN :( Der lå to vandpytter i køkkenet og der var løbet regnvand ned gennem vores nye køkkenskabe, som nu er ødelagte :boo Ej, øv da også! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Er lige kommet hjem fra ferie på Bornholm. Jeg bor på 4. sal, så regnede da bestemt ikke med at vores hjem ville have taget skade af regnen. MEN :( Der lå to vandpytter i køkkenet og der var løbet regnvand ned gennem vores nye køkkenskabe, som nu er ødelagte :boo Øv hvor træls :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Her kan der findes links til forskellige webcams i Danmark. De er beregnet til at monitorere trafikken, men man kan også se hvordan vejret er de forskellige steder www.trafikken.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2011 Det er godt nok utroligt den forskel, der er. I Randers fik vi ikke noget regn af betydning... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 så har du også bare, at tage det gode vejr med hjem til dk, når du kommer hjem igen :whistling Haha.. Det skal jeg gøre! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites