Anna1980

baby alarmer

9 indlæg i dette emne

ville høre hvilke modeller I har eller vil købe? Synes der er mange forskellige, men synes godt nok de er dyre... har I nogle gode råd?

Del dette indlæg

Jeg har babyalarmen fra IKEA til 249,-

De fungerer upåklageligt. Begge enheder kan køre på batteri til hvis man er ude. De kan også tilsluttes stikkontakten :)

patrull-babyvagt__0119232_PE275455_S4.JPG

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at min svigerinde og svoger købte et sæt walki-talkier i T-Hansen (tror jeg at det var eller måske Harald Nyborg) og de fungerede upåklageligt, de har brugt det samme sæt til begge deres børn og så var de væsentlig billigere end babyalarmer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde super nova og var glade for dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har walkie talkier fra Harald Nyborg kostede 259 kr. for 6½ år siden da vi fik den ældste.

Vi har været tilfredse. Jeg ved godt at de ikke er så følsomme som Super Nova, men jeg har ikke brug for at vide om baby rømmer sig eller hoster. Til gengæld er rækkeviden markant bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har super Nova, men vi har desværre ikke andet end problemer med dem <_<

Min bror og svigerinde har nogle fra Philips, som de er rigtig glade for :) Mener de er købt billigt i Bilka ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Phillips! Det holder bare år efter år efter år og så er en af deres modeller kåret som bedst i test.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde super nova og var glade for dem.

Ditto banditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Padwico 938. Dem er "vi" glade for. Det eneste der har været er, at vi har skiftet batterierne på senderen en enkelt gang. Jeg regner med de også holder til bebs nr 2 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER