Guest

Tour de France

18 indlæg i dette emne

Hvor mange af jer følger dette? jeg ved godt at dette er mest et kvindeforum, men er der nogle som skal følge tour de france?

Jeg er opvokset med at se det. Min far og søster følger det med stor interesse. Mens min mor og jeg ikke rigtig sidder og ser det.

Alligevel var jeg den eneste i familien, så endte med at se Bjarne Riis ende i den gule trøje i 1996 :D

Del dette indlæg

Jeg skal ik se det. HADER al form for sport i tv <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert se det. Jeg er også opvokset med det, så for mig en Tour de France en del af sommeren. Jeg sidder aldrig og ser det hele, men det kører i baggrunden, mens jeg laver alt muligt andet. balloons.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg følger ikke med fast, men hvis tv'et står på den kanal, så ser jeg det. Det fede ved Tour de France er de smukke landskaber, rytterne kører igennem.

Kan godt blive fanget af det.

Min far er selv en stor cykelentusiast, så er opvokset med TdF hver sommer. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ser det ikke. Det siger mig absolut intet, synes det er dødkedeligt at se på.. Så vil jeg 10 gange hellere se fodbold eller håndbold, selvom jeg generelt ikke er til sport på tv. Det er lige før jeg vil sige jeg heller vil se golf.. :) :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ik se det. HADER al form for sport i tv <_<

:ditto det eneste sport jeg gider at se er håndboldlandskampe - når DK vinder ;) ellers skifter jeg kanal undervejs :D

Vi har ikke haft tradition for at følge Tour de France i min familie... tror kun, at der har været et enkelt år, hvor min far og jeg så aftentouren på DR1 og fulgte med på den måde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

er opvokset med sport i fjernsynet, men nu hænger det mig langt ud af halsen, så jeg slår væk og ser noget andet i stedet for.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert følge det, men jeg sidder ikke og ser hver etape fra start til slut!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig hver år til det kommer :loveshower

For der er bare ikke noget beder at sove til, jeg sover så god når de bare cykler der ud af, tror aldrig jeg har set mere end 1 min af det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig hver år til det kommer :loveshower

For der er bare ikke noget beder at sove til, jeg sover så god når de bare cykler der ud af, tror aldrig jeg har set mere end 1 min af det.

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ser det ikke. Syntes det er såååååååå keeeeeeeeeeeedeligt :D Jeg har aldrig rigtig forstået det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så aldrig Touren før jeg mødte min mand, som er gammel cykkelrytter, og derfor ser alt det cykling han kan slippe afsted med - og nu må jeg indrømme jeg også er blevet fanget af det, så jeg ser det også

:8:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal ikke se det, men er ikke rigtigt til sport... ud over herrehåndbold ;) :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ELSKER at se sport i tv! Og har også set Tour nogle år, men hovedsageligt bjergetaperne og enkeltstart. De flade etaper er såååå kedelige!

Jeg gider dog ikke se det mere efter al den dopingsnak - de er jo ALLESAMMEN dopet! (dem der vinder noget i hvert fald...) Så kan man selvfølgelig sige, at de kæmper på lige vilkår, men jeg kan altså ikke rigtig tage det seriøst.

Min mand er helt ekset over at det er startet... :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ELSKER at se sport i tv! Og har også set Tour nogle år, men hovedsageligt bjergetaperne og enkeltstart. De flade etaper er såååå kedelige!

Jeg gider dog ikke se det mere efter al den dopingsnak - de er jo ALLESAMMEN dopet! (dem der vinder noget i hvert fald...) Så kan man selvfølgelig sige, at de kæmper på lige vilkår, men jeg kan altså ikke rigtig tage det seriøst.

Min mand er helt ekset over at det er startet... :rolleyes

Ja det er blevet et spørgsmål om hvem der er bedst til at skjule dopingen og ikke hvem der cykler bedst og hurtigst....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er blevet et spørgsmål om hvem der er bedst til at skjule dopingen og ikke hvem der cykler bedst og hurtigst....

Præcis! I bund og grund handler det om hvem der har den bedste læge <_<

Det gjorde det selvfølgelig også i 90´erne - der vidste alle seerne det bare ikke :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ikk se det - det siger mig intet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis! I bund og grund handler det om hvem der har den bedste læge <_<

Det gjorde det selvfølgelig også i 90´erne - der vidste alle seerne det bare ikke :rolleyes

Det kan man vel også kalde en slags konkurrence ;)

Jeg synes nu også at Touren er meget hyggelig. Den minder mig om barndom, ferie og sommer. Så jeg kan godt finde på at have det kørende i baggrunden, men jeg følger ikke rigtig med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER