Tina80

Kopper med eget tryk på

7 indlæg i dette emne

Og gerne med en levering der er mindre end 14 dage, for skal bruge den om nøgagtig 14dage

Del dette indlæg

Og gerne med en levering der er mindre end 14 dage, for skal bruge den om nøgagtig 14dage

vistaprint laver dem med kort levering. Leveringsprisen er afhængigt af hvor hurtigt der skal leveres

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Extrafilm.dk lover en leveringstid på 5-8 arbejdsdage :goodluck

Vi brugte dem til at lave julegaver til bedsteforældrene.

De krus med foto + tekst blev super flotte! Absolut pengene værd :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vistaprint laver dem med kort levering. Leveringsprisen er afhængigt af hvor hurtigt der skal leveres

Tak men dem har jeg lige været inde på og standard leveringen vil tage 14 dage så det er lidt risikabel da vi skal bruge den om 14 dage. Hvis jeg vil have den huritge skal ejg betale over 60 kr. i levering.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak men dem har jeg lige været inde på og standard leveringen vil tage 14 dage så det er lidt risikabel da vi skal bruge den om 14 dage. Hvis jeg vil have den huritge skal ejg betale over 60 kr. i levering.

ja det er bare så dyrt når det skal være hurtigere, til gengæld kommer det altid hurtigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Extrafilm.dk lover en leveringstid på 5-8 arbejdsdage :goodluck

Vi brugte dem til at lave julegaver til bedsteforældrene.

De krus med foto + tekst blev super flotte! Absolut pengene værd :)

Tak for linket, men det vil koste mig 118 kr hos dem og kun 104 kr hos visaprint med hurtig levering (7dage)

.... nå fandt lige et rabat kode på 50 kr. til dem så har fået koppen med forsendelse og moms for 68,95 kr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER