Dorthe

ENDELIG efter 9 år

10 indlæg i dette emne

Efter 9 år er jeg ENDELIG sluppen af med den ting, som har pint mit øje i alle de år. Mandens gamle cykel, som han fik i konfirmationsgave (manden er 33 år ;) ) og som han ikke har kørt på siden han blev 18 år, den er ENDELIG blevet kørt på genbrugspladsen :glad :glad Har virkelig kæmpet for at få den væk og nu er den væk :)

Undskyld min lille jubel tråd :D

Andre som har en ting af mandens som de gerne ser forsvinde? Eller er det bare mig som er sådan en uforskammet kone :D ;)

Del dette indlæg

HAHAHA! Hvor godt!! :P

Min HTB har et par kasser med ting, som han aldrig har haft fat i mens vi har været sammen, men som han insisterer på at han "kan få brug for en dag". :rolleyes Dem må han altså godt smide ud en dag :P Og så har han en grim porcelænselefant, men den under jeg ham godt at have, da det var hans mormors som ikke er i blandt os mere. Men jeg er LYKKELIG for at han er indforstået med at den står på HANS skrivebord og IKKE i stuen. :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHA! Hvor godt!! :P

Min HTB har et par kasser med ting, som han aldrig har haft fat i mens vi har været sammen, men som han insisterer på at han "kan få brug for en dag". :rolleyes Dem må han altså godt smide ud en dag :P Og så har han en grim porcelænselefant, men den under jeg ham godt at have, da det var hans mormors som ikke er i blandt os mere. Men jeg er LYKKELIG for at han er indforstået med at den står på HANS skrivebord og IKKE i stuen. :P

Sådan et par kassen har manden også stående, men de står heldigvis oppe i skunken, så de er ikke i vejen :D Dog har han også sit gamle misikanlæg stående :rolleyes Det står så heldigvis på en hylde i skuret og har ikke været brugt i 7 år :D Tror ikke det virker mere, men nej nej det skal ikke smides ud ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Det var på tide. Min mand også han anlæg og detskal heller ikke ud hvad er det med det anlæg

Del dette indlæg

Annonce ♥

næj jeg er endnu mere ond kone.. alt hvad jeg ville af med af hans *biiip* er jeg skillet mig af med for længst :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:gp Sådan! :D

Herhjemme var det mest i starten, at jeg havde nogle problemer med nogle af mandens tøjdele. Ældgamle t-shirts som han insisterede på var fine nok. Øhh nej, den ene er karry-gul og får hele dig til at se karrygul ud- den anden har flere huller :rolleyes

Lykkes mig til sidst, da vi flyttede fra lejligheden :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

næj jeg er endnu mere ond kone.. alt hvad jeg ville af med af hans *biiip* er jeg skillet mig af med for længst :D

Der har også været nogle ting gennem årene, som han ikke har opdaget var væk :D og stadig ikke har opdaget ;) Så det skulle han nok alligevel ikke bruge

Del dette indlæg

Annonce ♥

:gp Sådan! :D

Herhjemme var det mest i starten, at jeg havde nogle problemer med nogle af mandens tøjdele. Ældgamle t-shirts som han insisterede på var fine nok. Øhh nej, den ene er karry-gul og får hele dig til at se karrygul ud- den anden har flere huller :rolleyes

Lykkes mig til sidst, da vi flyttede fra lejligheden :P

Åhh ja, her hjemme hænger manden også ved 2 fodbold t-shirts, som han brugte til at spille fodbold i, da han VAR 16 år ;) Arhmen helt ærlig altså ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter 9 år er jeg ENDELIG sluppen af med den ting, som har pint mit øje i alle de år. Mandens gamle cykel, som han fik i konfirmationsgave (manden er 33 år ;) ) og som han ikke har kørt på siden han blev 18 år, den er ENDELIG blevet kørt på genbrugspladsen :glad :glad Har virkelig kæmpet for at få den væk og nu er den væk :)

Undskyld min lille jubel tråd :D

Andre som har en ting af mandens som de gerne ser forsvinde? Eller er det bare mig som er sådan en uforskammet kone :D ;)

åhhh det kender jeg godt. Her handler det mere om gammelt tøj. Min mand har det med at gemme gammelt grimt og forvasket tøj. Især et grimt jogginsæt er forsøgt at kassere, men det finder altid vej tilbage i tøjskabet igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alt hans gamle tøj det er (heldigvis) ved at være væk, der er kun de to fodboldtrøjer tilbage ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER