Oprettet June 30, 2011 Her onsdag, torsdag og fredag skulle jeg være på lejr med den SFO jeg er vikar i. Tirsdag begyndte jeg at få ond i halsen men overlevede dagen i går på panodil. Det blev dog værre og værre og i nat var det helt galt og havde bredt sig til ørerne, så her til morgen måtte jeg pakke sammen og tage hjem :( I tirsdags var jeg til jobsamtale for første gang i flere år. Endlig en samtale ud af de mange hundrede ansøgninger og endda til et vildt lækkert sted som jeg gerne ville hen (ikke bare et sted som jeg har søgt af pligt), men fik i dag opringningen om at jeg ikke har fået det :( Øv øv øv :( Det eneste lyspunkt er at min seng er super dejlig at komme hjem til efter en nat i telt i regnvejr og en hulens masse børn med mareridt som jeg skulle rundt og trøste på tur, og at jeg får min Linus at se i dag. Han er mors-dreng og har været på ferie hos farmor og farfar siden søndag og kom hjem i går - men der var jeg jo taget på lejr. Håber han er lidt træt oven på ferien hos farmor og farfar og BH i dag, så han er i nusse-hyggehumør med sin syge mor på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 :kram og rigtig god bedring! Træls af du skulle gå glip af resten af lejrturen og virkelig ærgerligt med jobbet, men er sikker på, at så kommer der et nyt job, som bare er endnu bedre til dig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites