Oprettet June 28, 2011 Jeg er Simpelhen så tosset På sygeforsikringen Danmark. Betaler i dyre domme til dem så jeg får alt medicin dækket, men fandme om de ikke er så grove at stjæle 500 kr fra mig bare fordi apoteket kun havde det 2. Billigste medicin hjemme. Og det fik jeg jo ikke af vide af apoteket i går da jeg købte det!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Jeg er Simpelhen så tosset På sygeforsikringen Danmark. Betaler i dyre domme til dem så jeg får alt medizin dækket, men fandme om de ikke er så grove at stjæle 500 kr fra mig bare fordi apoteket kun havde det 2. Billigste medizin hjemme. Og det fik jeg jo ikke af vide af apoteket i går da jeg købte det!!! De har vel ikke STJÅLET penge fra dig ?. Du har fået et præparat der ikke udløser samme tilskud som det andet ?. Er det forstået korrekt ?. Kan sagtens se det er ærgerligt når man regner med det modsatte, men at de stjæler fra dig er måske så meget sagt. Det kan vel aldrig være Sygesikring Danmark den er gal med eftersom deres regler er meget specifikke og gennemskuelige. Og Sygesikring Danmark kan vel næppe klandres for at apoteket tilbyder et andet præparat og at du vælger at tage imod det ?. Krydser fingre for jer at dette forsøg bærer frugt :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Det er træls når det sker, har selv prøvet det. Opfatter det ikke som tyveri, men som dårlig vejledning og service Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Undskylder for mit forkerte ord men føler mig bare så snydt når jeg betaler så meget for at få dækket medicin udgifterne. Apoteket har så sagt undskyld for de ikke oplyste mig det. Men er stadigvæk lidt tosset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Undskylder for mit forkerte ord men føler mig bare så snydt når jeg betaler så meget for at få dækket medizin udgifterne. Apoteket har så sagt undskyld for de ikke oplyste mig det. Men er stadigvæk lidt tosset Kan sagtens følge dig, og det er super for dårligt de ikke informerer dig ordentligt på apoteket. Det er jo ikke billig medicin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Bortset fra det, yder Sygesikringen Danmark så ikke tilskud til medicin UDEN at skele til hvad præparatet hedder og hvad man får det for ?. Hvis blot det er receptpligtig medicin ?. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Bortset fra det, yder Sygesikringen Danmark så ikke tilskud til medicin UDEN at skele til hvad præparatet hedder og hvad man får det for ?. Hvis blot det er receptpligtig medicin ?. Ok, har lige set at de kun yder halvt tilskud til det receptpligtige medicin som den alm. sygesikring ikke giver tilskud til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Medicin staves med c og ikke z Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Medicin staves med c og ikke z oka sorry men det er altså ikke det indlægget er lavet for Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 oka sorry men det er altså ikke det indlægget er lavet for Men en god pointe. Hun hjælper jo bare. Men for at svare på din tråd, så hun synes jeg ikke du kan tillade dig at mene de har stjålet fra dig. Det er muligt du ikke har fået optimal vejledning på apoteket, men du er selv ansvarlig, så du kan ikke bare give andre skylden, selvom det er lettere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Nej de har ikke stjålet fra mig, men snydt mig aligevel. For sygeforsikringen fortalte mig eefterfølgende at apoteket har ansvaret for at oplyse mig hvis det ikke er det blilgeste de sælger mig, og det er også det apoteket undskylder for nu!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Nej de har ikke stjålet fra mig, men snydt mig aligevel. For sygeforsikringen fortalte mig eefterfølgende at apoteket har ansvaret for at oplyse mig hvis det ikke er det blilgeste de sælger mig, og det er også det apoteket undskylder for nu!! Ja, det er deres ansvar, men det er også dit ansvar ikke bare at stole blindt på det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Ja, det er deres ansvar, men det er også dit ansvar ikke bare at stole blindt på det. Jo tak det har jeg lært nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites