Oprettet June 27, 2011 Jeg har jo så anskaffet mig en doppler/hjertelytter, ligesom jeg havde med Isabella. Sidste gang jeg lyttede, hørte jeg hjertelyd i venstre side- faktisk relativt langt ovre i venstre side. Forrige gang var lyden en smule til høre for midten. Her til aften lytter vi så begge to. Først hører vi noget der minder meget om en hikkelyd (hørte vi også af og til med Isabella) på midten af maven. Hjertelyd lidt til højre for midten af maven. MEN så flytter jeg for sjov doppleren til venstre side- relativt lavt lige omkring min egen puls. Jeg finder også min egen puls- OG hjertelyd :blink Kan man mon høre den samme hjertelyd så langt fra hinanden? Vil skyde på der er omkring 12-14 cm i mellem stederne hvor jeg lyttede ;) Der skulle jo kun være en enkelt én derinde- eller vi har da i hvert fald kun set én. Bliver helt svimmel af forvirring :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Der er to :D Det er IKKE sjovt :D De har jo sagt der var én :rolleyes Bliver stresset indeni, og kan ikke falde i søvn nu :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Det er IKKE sjovt :D De har jo sagt der var én :rolleyes Bliver stresset indeni, og kan ikke falde i søvn nu :whistling Nej ikke spor sjovt :D Christina 3 år :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Nej ikke spor sjovt :D Christina 3 år :blush Håber du får 3 næste gang :P ML 2 år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Håber du får 3 næste gang :P ML 2 år :D Så får du to i gave :D Christina 1 år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Så får du to i gave :D Christina 1 år :D Er du sindsyg jeg får mange børn så. Kunne blive noget af en sammensætning :D Eller også må vi bare flytte sammen i et slags kolektiv eller koloni, og bare sige at dine børn er mine børn osv :D :D ML, der vist bare skal gå i seng :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Er du sindsyg jeg får mange børn så. Kunne blive noget af en sammensætning :D Eller også må vi bare flytte sammen i et slags kolektiv eller koloni, og bare sige at dine børn er mine børn osv :D :D ML, der vist bare skal gå i seng :D Jep det lyder som en plan :D Og jeg er bestemt ikke plat og overtræt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Kan det ikke være du har fanget hjertelyden + pulsen i navlestrengen, har hørt den har sin egen lyd der let kan forveksles med hjertelyd. lyden fra navlesnoren skulle være mere susende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Jo, det kan da godt være :) vidste ikke man kunne høre navlesnoren også. Den ene lyd var godt nok kraftigere end den anden, men det var vist mest fordi den anden lå så tæt op af min egen puls. Men det er da meget muligt du har ret. Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 hvornår skal du til scanning igen? eller hvornår var du det sidst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 På fredag. Synes der er længe til :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Ha ha ha, nu kan jeg se hvad i mente :lolhit Jeg tror også der er 2 ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Ha ha ha, nu kan jeg se hvad i mente :lolhit Jeg tror også der er 2 ^_^ Finder jeg forhåbentlig ud af på fredag ^_^ Sidste gang så jeg altså kun én, men jeg vil også sige, at hun placerede scanneren lige på maven og man kunne se et foster med det samme. Der blev altså ikke rigtig "kigget" rundt. Men der var jo også bare fordi jeg skulle have bekræftet graviditeten :) Er nu lidt nervøs :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Jamen der er nok to så :) :rolleyes :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Jamen der er nok to så :) :rolleyes :goodluck :goodluck :goodluck Jeg bliver sååå nervøs altså :wacko Går halvvejs i panik :blink Kan det ikke bare blive fredag? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Og tror du så ikke at "Far" lige har postet denne på FB: "Det ene er babys hjerteslag ... Det andet fars nervøse hjertebanken, som jeg kan høre uden at være tæt på maven ;) Nej. Der er naturligvis tvillinger... En pige og en dreng" Han har hele tiden sagt der var 2- OH MY :blink :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Uh .. blir helt nervøs på dine vegne :) .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Uh .. blir helt nervøs på dine vegne :) .. TAK!! :kram2 Ja, jeg har jo stadig ikke glemt de første 6 måneder med Isabella :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Det bliver spændende :) Kan godt forstå du har svært ved at holde spændingen ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Det bliver spændende :) Kan godt forstå du har svært ved at holde spændingen ud Spænding?? Jeg er næsten bange :o :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Spænding?? Jeg er næsten bange :o :rolleyes :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Nu bliver man jo helt nysgerrig - hvor mange var der så til scanningen i dag? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Der var én :D (og mor drager et stille lettelsens suk) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Dejligt der kun var én :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites