Oprettet November 14, 2010 Se min tråd i November 2010. Kan ikke linke, er på fra mobilen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Imorgen 11:45 får jeg kejsersnit ifølge operations-programmet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Ai hvor dejligt at høre fra dig Annette! Håber du har det godt og nyder din sidste aften som to-barns-moar :D I morgen er du MOR TIL TRE!!! :D Ihhhhhh hvor jeg glæder mig på dine vegne!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Så er det "smarte" tøj kommet på og portøren er tilkaldt. Nu er det snart... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Åååh total live update... :loveshower Ønsker dig al held og lykke :goodluck Nu der ikke længe til du er moar til Mikkel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Tillykke tillykke tillykke!!!!! Viiiiiiiiiildt, at der allerede er gået 9 mdr siden du skrev Ups... ;) Og så en lille DRENG! Kan det blive bedre??? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2010 Og mens MOR ligger der og laver 'ingenting', så har Frida travlt: Hun har lige opdaget, at det er ok at flytte benene, selvom armene ikke holder fast i andet end en klud..... JEPS: Hun GÅR hjem til mor og lillebror! KH en meget stolt Mormor, der er overbevist om, at det er MIN indflydelse, der har lært Frida at gå selv. IKK' ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2010 Haha! :D Jo HELT KLART!!! Sikke en ære! :D Godt at se dig igen og tillykke med endnu et skønt barnebarn :) Har savnet din gode konstruktive indlæg om børneopdragelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites