Pilaj

Anmodning om venskab på FB

19 indlæg i dette emne

Jeg har fået en venneanmodning fra en person jeg OVERHOVEDET ikke kender :blink

Det mest mærkelige er at vi har 3 fælles venner. Jeg snakkede med en af dem og spurgte ham hvem hun var. Dt vidste han så ikke men havde stadig tilføjet hende. Mumler noget om at det da er fordi hun er lækker singepige :lolhit

Har ikke tænkt mig at tilføje hende, men sidder bare og undrer mig over hvorfor folk gør det? Der må være nogen der sætter en ære i at have mange "venner" på FB.

Har I prøvet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep jeg har også et par gange modtaget venneanmodninger fra folk, jeg overhovedet ikke kender :blink Og jeg tilføjer dem ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået et par venneanmodninger fra folk jeg ikke anede hvem var og derfor afviste jeg dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet det flere gange. Også fra folk som jeg slet ikke havde nogen fælles venner med. Tror det er fordi at nogen bruger facebook med henblik på dating eller at finde nye venner.

Jeg afviser altid. Jeg er kun ven med folk jeg kender. Hvis jeg var interesseret i at finde nye venner eller dating, så ville jeg vælge et forum til det. Jeg ser ikke facebook sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kommer heller ikke ind i varmen her... u215.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet det og jeg undrer mig hver gang... Men jeg afviser dem altid.

Her igår fik jeg en som havde min kusine på sin liste, men navnet sagde mig intet. Så trykkede blot afvis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg har også et par gange modtaget venneanmodninger fra folk, jeg overhovedet ikke kender :blink Og jeg tilføjer dem ikke ;)

Jeg har også bare valgt at ignorere den :)

Jeg har også fået et par venneanmodninger fra folk jeg ikke anede hvem var og derfor afviste jeg dem

Total mærkeligt :blink

Jeg har oplevet det flere gange. Også fra folk som jeg slet ikke havde nogen fælles venner med. Tror det er fordi at nogen bruger facebook med henblik på dating eller at finde nye venner.

Jeg afviser altid. Jeg er kun ven med folk jeg kender. Hvis jeg var interesseret i at finde nye venner eller dating, så ville jeg vælge et forum til det. Jeg ser ikke facebook sådan.

Det er heller ikke den måde jeg bruger FB på :) En af mine veninder NÆGTER at komme på FB da hun mener det er en light version af en dating side :lolhit

De kommer heller ikke ind i varmen her... u215.gif

Hende her er også ude i kulden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt... Jeg har lige fået 2 i dag fra nogen jeg ikke kender.

Den ene kan jeg ikke engang se om jeg har nogle fælles venner med. Jeg har dog på fornemmelsen at min lillesøster har gået i folkeskole med hende.... og det synes jeg altså ikke er nok til at jeg vil tilføje hende.

Jeg har engang fået en anmodning fra en der "synes det var sjovt at tilføje folk som hed det samme til efternavn"!

Glem det tænkte jeg bare!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lukket for anmodninger :rolleyes

Så hvis jeg vil have venner, må jeg selv finde dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Facebook er blevet offer for rigtig mange scams af den ene eller den anden art. Jeg vil aldrig bliver venner med én jeg ikke kendte. Hvis du overvejer at tilføje hende alligevel, syn jeg du skal oprette en gruppe til hende, og blokke oplysninger om adresse, kontaktoplysninger, billeder og alle andre personfølsomme oplysninger.

Prøv at forestille dig, hvor mange personfølsomme oplysninger man deler på Facebook. Du skriver eksempelvis, at du tager med familien en uge på Kreta. På din FB profil, står der dit telefonnummer, eller dit fulde navn og på den måde ved vedkommende præcis hvor du bor og hvornår du ikke er hjemme.

Jeg sætter ikke en ære i at have mange venner, men i at passe på mine private og personlige oplysninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt... Jeg har lige fået 2 i dag fra nogen jeg ikke kender.

Den ene kan jeg ikke engang se om jeg har nogle fælles venner med. Jeg har dog på fornemmelsen at min lillesøster har gået i folkeskole med hende.... og det synes jeg altså ikke er nok til at jeg vil tilføje hende.

Jeg har engang fået en anmodning fra en der "synes det var sjovt at tilføje folk som hed det samme til efternavn"!

Glem det tænkte jeg bare!!

Jeg har engang fået en anmodning fra en amerikansk kvinde. Troede først det var en veninde til mandens niece (hun bor i USA) men nej vi kendte OVERHOVEDET ikke hinanden. Skrev og spurgte hende hvorfor hun havde added mig og hun skrev at hun havde set mit navn på en fanside derinde og syntes jeg så så sød ud :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også prøvet et par gange eller 5 :) Jeg afviser folk hver gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart nej tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afviser folk jeg ikke kender, kan ikke se hvorfor jeg skulle tilføje dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tog jeg lige min venneliste op til overvejelse :rolleyes og så smuttede der lige 150 venner fra den..

Det er nu alle sammen folk jeg ved hvem er, men vil ikke sige jeg kender dem... Det er nu meget godt at få ryddet lidt op i ny og næ :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tog jeg lige min venneliste op til overvejelse :rolleyes og så smuttede der lige 150 venner fra den..

Det er nu alle sammen folk jeg ved hvem er, men vil ikke sige jeg kender dem... Det er nu meget godt at få ryddet lidt op i ny og næ :whistling

Glad for jeg stadig er på listen :blush:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer også bare at ignorere... Det der med at facebook er et andet dating sted - se det forstår jeg ikke... Jeg har i hvert fald aldrig 'prøvet det', og jeg har ellers været med fra start (men jeg ser måske ikke så sød ud på profilbilledet haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet det en del gange. Der er nogle mænd som bliver venner med nogen og så kigger de på deres venneliste og bliver venner med de piger de har på den, og så breder de sig, imens de vurderer om det er noget for dem. Jeg afviser dem altid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter så ikke helt hvorfor jeg får en anmodning fra min kusines kærestes far, som jeg aldrig har mødt før i dag pga kusines studentergilde. Fik anmodningen for 3 dage siden og snakkede slet ikke med vedkommende idag.

Folk er sgu da for mærkelige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER