Guest

Har jeres skostørrelse ændret sig?

17 indlæg i dette emne

Jeg har nu et par gange været ude og prøve sko fordi jeg godt kunne bruge nogen nye. Min mor har advaret mig om at købe sko under graviditeten fordi hendes fødder ændret sig to størrelser da hun var gravid første gang. Jeg havde egentlig ikke rigtig tænkt over det før jeg så skulle prøve sko her forleden.

Første gang prøvede jeg et par i den størrelse jeg normalt bruger, men de var for små så jeg tog bare numret større og tænkte at det var mærket der var lille. De var så også for små, så skulle et nummer mere op som så var en smule for store <_< Jeg tænkte at det var mærket så prøvede et andet, men der var samme problem <_< Jeg tænkte at det så var fordi vi havde gået rundt noget tid og mine fødder var hævet. Her i går ville jeg så prøve sko igen og havde nøjagtigt samme problem :( Rimelig irriterende.

Andre der har oplevet det samme? Og er der nogen der har oplevet det under graviditeten hvor fødderne så er gået tilbage til normal størrelse igen efter graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeps - meget. Før jeg blev gravid første gang, brugte jeg 36-37.

Nu bruger jeg 38 - nogle gange 39 :wacko

Virkelig underligt.

Desværre ser det ud til at jeg skal blive oppe i størrelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid med Isabella, måtte jeg også en størrelse op i sko. Og de blev så heller ikke mindre igen bagefter ;) håber ikke det samme sker denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mest bare gået i ballerinaer eller klipklappere, så jeg havde egentlig ikke opdaget at mine fødder var "vokset".

Men i går ville jeg tage et par gummisko på og jeg endte simpelthen med at tage dem af igen, fordi jeg synes de pludselig sad for stramt <_<

Det er nu én af fordelene ved at skulle være højgravid om sommeren. Jeg nyder at jeg bare kan smide fødderne i et par klipklappere :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder blev også et nr større af at være gravid, og de blev ski ikke mindre igen da jeg havde født ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, så kan jeg åbenbart se frem til bruge næsten samme størrelse i sko som min mand :lolhit :o :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, så kan jeg åbenbart se frem til bruge næsten samme størrelse i sko som min mand :lolhit :o :prik

Ja samme her!

jeg kommer i samme str. som Jesper, hvis mine fødder er vokset 2 str. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke passe nogle af mine sko, kun et enkelt par klip-klappere. Så det er ved at være så udtrådte og slidte at de ryger ud så snart jeg har født.

Frygter dog efter at have læst denne tråd at jeg ikke kan passe mine sko efter jeg har født?!? :blink Bevarer dog håbet, da jeg har meget vand i fødderne og det skulle meget gerne forsvinde ved fødslen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, gik fra en 40 til 41... Så nu er der lukket for flere børn - det tør jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da ikke mine fødder vokser, synes i forvejen det kan være svært at finde fodtøj når man bruger str.41/42, så vil meget nødig have større fødder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke passe nogle af mine sko, kun et enkelt par klip-klappere. Så det er ved at være så udtrådte og slidte at de ryger ud så snart jeg har født.

Frygter dog efter at have læst denne tråd at jeg ikke kan passe mine sko efter jeg har født?!? :blink Bevarer dog håbet, da jeg har meget vand i fødderne og det skulle meget gerne forsvinde ved fødslen!!

Sidder også bliver helt svedt ved tanken om at min str. 40 bliver endnu større! :o Godt nok har jeg temmelig smalle fødder, men alligevel - sikke nogle "plader" jeg risikerer at få. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder er også vokset, men jeg ser det ikke som et problem.

Da det betyder mange nye SKO=SHOPPING :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder er også vokset, men jeg ser det ikke som et problem.

Da det betyder mange nye SKO=SHOPPING :loveshower

Ha ha :lol ! Rigtig god tanke! :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik fra 40-41

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder voksede også en str...... Men de er altså blevet normale igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Jeg måtte også en størrelse op i sko og da jeg lige havde købt dem fødte jeg så <_< Derefter lå jeg på sygehuset i godt en uge og så var mine fødder tilbage til normalen, men jeg sled da et par støvler i stykker på det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder er også vokset, men jeg ser det ikke som et problem.

Da det betyder mange nye SKO=SHOPPING :loveshower

Hehe ja det har du ret i :) må jo prøve at se positivt på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER