Oprettet June 25, 2011 Så er det sket, det mest fantastiske i verden :loveshower Det gik super hurtigt efter igangsættelse, fik stikpille kl 20 og 8.30 næste morgen, var han født. Den mest surrealistiske og fantastiske ting jeg har prøvet. De sidste dage er fløjet afsted og vi er nu hjemme. Det var så skønt at køre den første tur i barnevognen, lægge ham i vuggen første gang, osv. Det hele er fantastisk og mega hårdt :kuller Det er ikke nemt at finde tid til at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Tillykke med ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Tillykke!! :loveshower Hvor er det dejligt at høre! Så holdt rækkefølgen! ;) Du reagerede simpelthen på den første stikpille? Er jeg spændt på om jeg gør i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Tillykke med din lille søn :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Åh, hvor skønt, at alt gik totalt som man turde håbe på! Stort tillykke med Jeres lille søn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Tillykke med sønnen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 :loveshower :loveshower Tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Stort tillykke med jeres lille prins!! :loveshower Jeg er glad for at høre du havde en god oplevelse med igangsættelse og fødsel :kram2 Åhhhh...... Nu er du mor :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Kæmpe stort TILLYKKE <3 Jaaa det er fantastisk at blive mor <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Rigtig mange gange tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Jubiiiiii hjertelig tillykke med det lille vidunder :hurra - sjovt, vi har også overvejet LEO!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Kæmpe stort tillykke herfra. Godt at høre, at det hele gik fint. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Stort tillykke med ham :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Stort tillykke med ham :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Stort tillykke!!! :loveshower Hvor er det dejligt at høre at du reagerede så hurtigt på igangsættelsen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Stort tillykke med den lille nye :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Kæmpe tillykke med lille Leo :loveshower :hurra :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Stort tillykke med jeres lille søn :kram Skønt at alt gik godt :) Kender alt for godt det med at det er svært at få sovet :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Tak skal i have alle sammen. Det er stadig bare så skønt, utroligt sådan en lille baby kan være så dejlig :loveshower Og nu vågner han... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Hej Dorita Hvis du vil på fødselslisten for juni-terminsgruppen, er jeg lidt usikker på den præcise fødselsdato, hvor langt du var henne samt vægt og længde på Leo ved fødslen. Det er selvfølgelig frivilligt! Håber alt stadig er vel - det lyder til, at du hurtigt er faldet til i mor-rollen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites