Sookie

hvor tit bader i

12 indlæg i dette emne

ja, hvor tit har i baby i bad ?

og hvor tit vasker i håret med Shampoo ?

Jamie har lige fået sin første hårvask med shampoo idag.

men tænker at det nok ikke skal være for ofte med shampooen.

Han er i bad hver 2-3 dag.

Del dette indlæg

Marlon er i bad ca en gang i ugen... Uden sæbe og shampoo, men jeg må indrømme at jeg overvejer at sætte det op til to gange om ugen, selv om SP siger én gang er nok....

For jeg synes faktisk han når at blive for beskidt og "nusset" (i mangel af bedre ord) i løbet af en uge....

Men jeg tror ikke jeg begynder med shampoo endnu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marlon er i bad ca en gang i ugen... Uden sæbe og shampoo, men jeg må indrømme at jeg overvejer at sætte det op til to gange om ugen, selv om SP siger én gang er nok....

For jeg synes faktisk han når at blive for beskidt og "nusset" (i mangel af bedre ord) i løbet af en uge....

Bruger du babyolie - eller slet ingenting?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da mine var helt små, var de i bad 2 gange om ugen, uden sæbe eller olie.

Da de begyndte at spise selv, kan ikke lige huske alder (9-10 mdr, måske ;) ), blev det til hver 2-3 dag. Her fik de sæbe i vandet. Har aldrig brugt babyolie på dem, eller creme.

I dag er de stadig i bad hver 2 dag, men lige for tiden er det faktisk hver dag, da de bliver SÅ beskidte over i børnehaven ;) Tobias er ved at være så stor, at han selv kan, skal bare lige have en klat shampoo i hånden, så vasker han selv hår. Annika skal dog have hjælp til håret endnu, men det er jo også langt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bruger du babyolie - eller slet ingenting?

Jeg bruger ingenting :)

Lige mens han skallede da han var helt ny... Brugte jeg olien et par gange for at speede processen lidt op (efter anbefaling fra SP)

Men eller er det bare vand :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det synes jeg også med Jamie - er også derfor han er i bad hver 2-3 dag.

Synes nemt der kan sidde skidt i folderne.

og de dage han ikke er i bad, blir han vasket godt med en klud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan godt finde på at bruge lidt baby olie engang imellem, hvis jeg synes huden trænger.

også fordi den babyolie jeg har er med camille, så den dufter så godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I starten en gang om ugen eller 2 uden brug af andet end vand.

Nu er det nok mere hver anden dag, men det fordi hun bliver svinet så hurtigt til- og så gør håret også bare, at det er nødt til at blive vasket engang i mellem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hannah var STORGYLPER :puke , så hun var i bad hver anden dag med babyolie. Jeg tror jeg begyndte på sæbe/shampoo, da hun var omkring 5-6 mdr. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sofia gylper også rigtig meget, så der sætter sig en masse snask inde under hagen og ikke mindst mellem de små fingre :)

Så hun kommer i bad ca 2 gange om ugen og jeg bruger olie..

Hun har et ordentligt garn, så sommetider bruger jeg også lidt shampoo, hvis hun har gylpet sig i håret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der gik faktisk ikke andet end et par mdr før Augyst kom i bad hver dag.

Det var fordi vi oplevede at det varme vand lindedes troldens kolik og fik ham hurtigere til at falde til ro.

Nu er det stadigvæk hver dag men det er fordi han er maks beskidt hver dag :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

I starten en gang om ugen eller 2 uden brug af andet end vand.

Nu er det nok mere hver anden dag, men det fordi hun bliver svinet så hurtigt til- og så gør håret også bare, at det er nødt til at blive vasket engang i mellem ;)

Sådan var det også her :) Men vi startede først med shampoo, da hun fik så meget hår, at det kunne blive fedtet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER