pjevser79

nogle der har erfaring med test af kroppen ?

9 indlæg i dette emne

Jeg har et ? min læge har sagt at min kæreste godt kunne få testet son sæd kvalitet selvom vi ikke har prøvet i et år. Så går min kæreste op til hans læge og der får han at vide at vi skal have prøvet i 2 år før han måtte teste. så blev lidt forvirret. Men han fik nu heldigvis lov til at få en test med hjem. så nu må vi ventet i 7 dage med :hump øvøv men det går nok.

så mit ? er: har i erfaring med den slags?

Del dette indlæg

Har aldrig hørt om en "tag-med-hjem-test"? men ellers kan du/i jo få hans sæd testet på klinikker... til omkring 500 kr.

Ved desværre ikke noget om ventetid. Da vi kom i behandling lige fra den dag vi ønskede børn..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke så meget forstand på hvor lang tid der skal gå. Min gynækolog sagde at manden skulle have en henvisning derud for at få testet sine svømmere, så som sagt som gjort. Ingen problemer, men jeg var jo også selv henvist.

Synes det er længe I Ikke må :hump Kan ikke helt huske om det var 1 eller 2 døgn, hvor det ikke var tilladt herhjemme.

Men vil i hvert fald lige ønske held og lykke med projektet. Håber svømmerne er i topform :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand skulle også testes hos egen læge og henvises, fordi jeg var henvist til gyn. Der skulle være gået 3-4 døgn siden sidste udløsning både ved test og insemination. Jeg synes godt nok også det er længe i skal være afholdende :huh

Jeg har ingen erfaring med hjemmetests, men jeg tror altså ikke jeg ville stole 100% på den. Ligeså vel som man skal være varsom med at stole på sæd-prøve-konklusioner draget af egen læge - de er ikke altså særlig erfarne ud i sådan noget.

Hvis I gerne vil vide besked, så kan I som Miss-Mathilde nævner få det gjort på privatklinik til ca. 500 kr. og der kan I stole på resultatet.

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi har lige haft afleveret en prøve til min/vores gyn.. og der skulle vi bare ha en henvisning, og 2 timer senere havde hun resultatet?

jeg ved godt man kan købe " gør det selv" test men jeg har aldrig hørt om nogen der fik et sæt med hjem fra lægen ? de jo rat dyre de sæt..??

Del dette indlæg

Annonce ♥

han skal bare lave testen her hjemme og så skal den på Roskilde hospital men det sammen. Et md efter skal han lave en ny test på samme måde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi har lige haft afleveret en prøve til min/vores gyn.. og der skulle vi bare ha en henvisning, og 2 timer senere havde hun resultatet?

jeg ved godt man kan købe " gør det selv" test men jeg har aldrig hørt om nogen der fik et sæt med hjem fra lægen ? de jo rat dyre de sæt..??

Ved ikke hvorfor vi får den med hjem men sådan gør vi hos min og hans læge nu må vi se hvad det bliver til

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand måtte tage prøven hjemme, men den skulle være på klinikken senest en time efter.

Vi blev henvist næsten med det samme, men vi vidste også, at min mands sæd var meget dårlig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand måtte tage prøven hjemme, men den skulle være på klinikken senest en time efter.

Vi blev henvist næsten med det samme, men vi vidste også, at min mands sæd var meget dårlig...

ok det var da godt at vi ikke er de eneste der har fået en hjemme test ;) Håber at det bliver et godt svar vi får den bliver jo anlyseret på sygehuset

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER