Oprettet June 22, 2011 her er han, vores lille hvalp som vi får hjem den 23 juli :kuller glæder mig så meget, er han ikke nuttet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 :loveshower Hvor er han da bare SÅ nuttet :loveshower Jeg kan godt komme og besøge dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower NUUUUIIIIJ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower Han er sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Nårh hvor er han kær :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Klap nu kaje, hvor er den sød!!!! :loveshower Hvad er det for en race? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Nuiii hvor er den nuttet :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 :loveshower Hvor er han da bare SÅ nuttet :loveshower Jeg kan godt komme og besøge dig :D du kommer bare christina, men vi får ham jo altså først hjem om 1 mdr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 du kommer bare christina, men vi får ham jo altså først hjem om 1 mdr :) Jamen jeg kan godt om 1 mdr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Klap nu kaje, hvor er den sød!!!! :loveshower Hvad er det for en race? han er halvt sct. bernhard og halvt berner sennen den perfekte blanding af mine 2 ynglingsracer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Jamen jeg kan godt om 1 mdr ;) du er velkommen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Årrrrhh, hvor er han da bare for kær!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 :loveshower Hvor er han nuttet, men hold da op han bliver stor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 du er velkommen :) Det kunne bestemt være rigtig hyggeligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2011 han er halvt sct. bernhard og halvt berner sennen den perfekte blanding af mine 2 ynglingsracer :loveshower Nåårhhh hvor er han FIN!! :D :loveshower: Også min yndlingsracer!! :) Hvor nuser! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2011 EEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJ hvor er han dejlig...... total forelsket og misundelig :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites