Oprettet June 22, 2011 Hej Piger :glad Hvornår skal I til 1. lægebesøg? Jeg skal fredag den 8. februar og jeg glæder mig... Og jeg glæder mig til at kunne fortælle ALLE at jeg er gravid :wee :wee :wee Knus Supernovamor :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Jeg skal d. 30 juni.. der vil jeg være 9+0.. fortæller nu ikke flere om det af den grund, men glæder mig da til at være gravid i sundhedssystemet også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Jeg fortæller heller ikke flere om graviditeten efter 1. lægebesøg, men jeg glæder mig til at offentliggøre det til alle, når tiden er inde for det :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Jeg fortæller heller ikke flere om graviditeten efter 1. lægebesøg, men jeg glæder mig til at offentliggøre det til alle, når tiden er inde for det :biglove Ah oki ja det gør jeg godt nok også.. Vi har fortalt det til den nærmeste familie og et par venner.. men nu venter vi til efter nf.. men glæder mig da til at se folks reaktion og til ikke at skulle gå med så stor en hemmelighed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2011 Det var da sent at I skal til første lægebesøg, er det ikke? Jeg skal først i næste uge hvor jeg er 7+0, og jeg var bange for at det var sent... Men det er det jo så slet ikke i forhold til jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2011 Nej synes ikke det er sent, for hvis man skal have taget blodprøve der må det ikke være tidligere.. Er det første lægebesøg du skal til, eller er det bare et møde hende hvor hun vil bekræfte din graviditet? Det er nemlig ikke helt det samme.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2011 Ok. Ja det er vel bare en lægekonsultation hvor hun skal bekræfte det, og muligvis tage blodprøver som hun så sammenligner med blodprøver fra det "rigtige" lægetjek. Del dette indlæg Link to post Share on other sites