Supernovamor

1. læge besøg??

8 indlæg i dette emne

Hej Piger :glad

Hvornår skal I til 1. lægebesøg?

Jeg skal fredag den 8. februar og jeg glæder mig... Og jeg glæder mig til at kunne fortælle ALLE at jeg er gravid :wee :wee :wee

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg

Jeg skal d. 30 juni.. der vil jeg være 9+0.. fortæller nu ikke flere om det af den grund, men glæder mig da til at være gravid i sundhedssystemet også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fortæller heller ikke flere om graviditeten efter 1. lægebesøg, men jeg glæder mig til at offentliggøre det til alle, når tiden er inde for det :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i sidste uge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fortæller heller ikke flere om graviditeten efter 1. lægebesøg, men jeg glæder mig til at offentliggøre det til alle, når tiden er inde for det :biglove

Ah oki ja det gør jeg godt nok også.. Vi har fortalt det til den nærmeste familie og et par venner.. men nu venter vi til efter nf.. men glæder mig da til at se folks reaktion og til ikke at skulle gå med så stor en hemmelighed

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da sent at I skal til første lægebesøg, er det ikke? Jeg skal først i næste uge hvor jeg er 7+0, og jeg var bange for at det var sent... Men det er det jo så slet ikke i forhold til jer. rolleyes.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej synes ikke det er sent, for hvis man skal have taget blodprøve der må det ikke være tidligere.. Er det første lægebesøg du skal til, eller er det bare et møde hende hvor hun vil bekræfte din graviditet? Det er nemlig ikke helt det samme..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok. Ja det er vel bare en lægekonsultation hvor hun skal bekræfte det, og muligvis tage blodprøver som hun så sammenligner med blodprøver fra det "rigtige" lægetjek.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER