Guest LouiseB

Med vennen på ferie

12 indlæg i dette emne

Max er 5 år, og hans bedste ven fra børnehaven er ligeledes 5 år, de leger sammen hver dag i børnehaven, og som regel en gang i weekenden - de er vilde med hinanden, og selv efter 10 timers leg, vil de ikke stoppe med at lege :biglove

Sagen er nu, at Noahs forældre har inviteret Max med dem i sommerhus, fra søndag til tirsdag - ret langt fra vores bopæl, det vil tage 2 timer at komme dertil.

Egentlig er vi helt trygge ved det, og Max ville helt sikkert elske det! Det vil være tredje gang han overnatter mere end en nat ude :) Senest for et år siden. Samtidig nager det mig, om han er for lille? Jeg er på ingen måde utryg ved det eller bekymret, men det er jo en stor ting, for sådan en ''lille dreng'' vi har aftalt at han skal sove hos vennen inden de tager afsted, for at prøve det af :)

Hvad er jeres mening?

Del dette indlæg

Jeg ville bare sende ham afsted :glad Det er da så super, at han har sådan en god kammerat, og forældre der gider have en kammerat med på ferie :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er Tobias jo også 5 år, og han ville elske at komme på ferie uden mor, far OG lillesøster :D Jeg synes i skulle give det en chance og lad ham tage med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville helt bestemt give det en chance ;) Og da specielt når de leger så meget sammen og er glade for hinanden :loveshower Så kender han jo også forældrene rigtig godt og går ud fra, at I også kender dem godt :) Så jeg ville bestemt ikke være bekymret (tror jeg hvert fald ikke :D) Og så vil det jo være en kæmpe oplevelse for Max :biglove Og I kan vel hente ham, hvis han skulle blive dybt ulykkelig og bare VIL hjem. Og det er jo heller ikke en uge, ej jeg tror han får en fantastik oplevelse og alt det I får at snakke om, når han kommer hjem igen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også sende ham afsted, også aftale med forældrene at I kan hente ham hvis han er helt ulykkelig :) :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer der sådan nogle punkter .. puha... Nadja hun må først sove ude når hun er fyldt 18 år :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer der sådan nogle punkter .. puha... Nadja hun må først sove ude når hun er fyldt 18 år :whistling

Så tidlig ;), hvis manden min skulle bestemme, så fik Annika først lov, når hun blev 30 år, hvis hun er heldig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres inputs! Manden og jeg har endnu ikke snakket om det, men jeg tror det ender med at han gerne må komme med, store unge :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu fik manden og jeg snakket sammen og med Max, vi har besluttet os for at Max skal prøve at sove hos vennen, inden - og hvis det går godt, så skal han med dem :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super god ide

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke at jeg havde sagt ja hvis det var min den ældste på 5 år. Men børn er jo selvfølgelig forskellige.

Herhjemme har mine børn kun overnattet hos bedsteforældre i 2 nætter i streg og aldrig hos andre venner eller lignende, så at hun pludselig skulle sove 3 nætter hos en ven og dennes forældre ville være helt udelukket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER