Oprettet June 20, 2011 Hej alle sammen! Så må jeg nok også hellere melde mig på banen - har fulgt med lidt tid herinde ;) Jeg hedder Mette og er 29 år. pt. bor vi i Randers, men skal snart flytte til en by nord for Århus. Vi har en pige på 4 (snart 5), som glæder sig meget til at være storesøster / Mette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Hej, og velkommen til :balloons Dejligt, at I snart får en lille mere :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Velkommen til :glad Og tillykke med den kommende famileforøgelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Velkommen til :balloons :balloons Hvornår har du termin og dejligt at der er flere at følges med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Tusind tak -) Jeg har termin 25. oktober... og kan slet ik følge med i ugerne længere!! Synes stadig det hele er lidt uvirkeligt, men vi glæder os meget til at få en lille ny :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Tusind tak -) Jeg har termin 25. oktober... og kan slet ik følge med i ugerne længere!! Synes stadig det hele er lidt uvirkeligt, men vi glæder os meget til at få en lille ny :loveshower Dejligt jeg ved heller ikke hvilke uge jeg er i :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites