Oprettet June 20, 2011 August mærkede at babyen sparkede mig i maven. Hvorefter han hev trøjen op og satte min navle for hans mund og sagde. Hør her baby det er bare ikke ok at sparke, det må man ikke og hold så op nu for ellers er du dum og ingen go kammerat. Nøj hvor det var bare sødt :loveshower :loveshower Et par dage efter forklarede han Mormor at babyen ikke sparkede hårdt som en superhelt med det kullede mest i hans hænder, med det var jo også en tøs. :loveshower Sikke nogle ting de lære i bh men det er da for sødt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Hvor er han skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 :loveshower :loveshower Hvor er han sød :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Hvor er han skøn :loveshower :biglove :biglove :loveshower :loveshower Hvor er han sød :biglove Tak det syntes jeg også :loveshower :loveshower Men man er meget klog når man er 3år :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Tak det syntes jeg også :loveshower :loveshower Men man er meget klog når man er 3år :biglove Kan jeg sagtens forestille mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Kan jeg sagtens forestille mig :D Ja han var ved at forklare mig at lysserøde sutter bare ikke dur, med det gør grønne og jeg siger til ham jamen det er jo en pige. Hvor han svare mig det ved du ik mor, du bruger ik sut mer. Der kommer bare så mange gode Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ja han var ved at forklare mig at lysserøde sutter bare ikke dur, med det gør grønne og jeg siger til ham jamen det er jo en pige. Hvor han svare mig det ved du ik mor, du bruger ik sut mer. Der kommer bare så mange gode :haha hvor har han ret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 :biglove hvor er han søøøød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 :biglove hvor er han søøøød :) Hvor er han kær :biglove Han er sgi da god :biglove Taaark :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2011 Hahaha, åh skøn tråd! Hvor kommer han bare med mange gode kommentarer! Og hvor er han sød. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites