Mor til de skønne

-

7 indlæg i dette emne

Børnebyen synes jeg er gået i forfald det seneste år :(

Min svigermor bor i Kerteminde, og en af drengenes yndlingsbeskæftigelser, er at lege på nordstranden eller fange krabber, i den nye jollehavn :loveshower

De har også begge været vilde med jernbanemuseumet :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

On ‎20‎-‎06‎-‎2011 at 7:23 PM, LouiseB said:

Børnebyen synes jeg er gået i forfald det seneste år :(

Min svigermor bor i Kerteminde, og en af drengenes yndlingsbeskæftigelser, er at lege på nordstranden eller fange krabber, i den nye jollehavn :loveshower

De har også begge været vilde med jernbanemuseumet :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og måske en lille playdate med Theo og jeg? :whistling Vi kommer ihvertfald til fyn 1 uges tid i løbet af sommeren :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og måske en lille playdate med Theo og jeg? :whistling Vi kommer ihvertfald til fyn 1 uges tid i løbet af sommeren :D

Ja det kunne være rigtig hyggeligt - det vil vi hvert fald gerne :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det regner så i legeland.... Der er eks. løvenshule i odense, eller noget lignende i rosengårdscenteret i odense. Der er også et legeland for børn i bowl'n'fun i Svendborg.

Så er der svømmehallen, det synes min datter altid er et hit.

Og når der er solskin, så er det bare med at lave udendørs aktiviteter. Legepladser, stranden, soppebassin i haven, picnik tur, fodre ænder(kan man mange steder, min datter elsker det)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det regner så i legeland.... Der er eks. løvenshule i odense, eller noget lignende i rosengårdscenteret i odense. Der er også et legeland for børn i bowl'n'fun i Svendborg.

Så er der svømmehallen, det synes min datter altid er et hit.

Og når der er solskin, så er det bare med at lave udendørs

aktiviteter. Legepladser, stranden, soppebassin i haven, picnik tur, fodre ænder(kan man mange steder, min datter elsker det)

Rigtig gode ideer :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER