Oprettet June 20, 2011 Hvilken termokande har du og er den noget værd? Hvilken termokande kan faktisk holde kaffen dejlig varm i flere timer? Kom med jeres erfaringer! Jeg har selv en Georg Jensen den der er formet som en "and", men eh...den holder ikke på varmen!! Help! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Først to Alfi modeller Den her: er vi meget meget glade for. Den holder the varmt til næste dag Den her: er ok til kaffe. Men jeg synes ikke den holder det varmt nok og kaffen eksploderer nærmest ud af den Den sidste er super god og fra Tiger: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi har en Siemens porsche kaffemaskine inkl termokande og den er bare super. Eneste ulempe er at den er lidt ting og møgdyr! Udover det har vi også sådan en Alfi - den er sådan ok, men slet ikke på niveau med Siemenskanden. Som 3. Kande har vi også en "and" ( jeg troede i øvrigt det var en stelton?) og den er ikke særlig god. Den bliver kun taget frem når vi har gæster og bliver brugt til første runde kaffe imens Siemens kanden bliver fyldt op igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi har en Siemens porsche kaffemaskine inkl termokande og den er bare super. Eneste ulempe er at den er lidt ting og møgdyr! Udover det har vi også sådan en Alfi - den er sådan ok, men slet ikke på niveau med Siemenskanden. Som 3. Kande har vi også en "and" ( jeg troede i øvrigt det var en stelton?) og den er ikke særlig god. Den bliver kun taget frem når vi har gæster og bliver brugt til første runde kaffe imens Siemens kanden bliver fyldt op igen. Vi har også haft siemens kaffemaskine, og den smed vi ud, for vi synes slet ikke den kunne holde kaffen varm eller lavede varm kaffe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Jeg har købt tre ælg gamle Tiger termokander i orange, gul og brun på loppemarked, og de holder kaffen varm i over 12/14 timer, og de er virkelig gamle, så det er min anbefaling :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Arhmen er det ikke utroligt at de bedste kaffekander er dem fra Tiger eller loppemarkedet?!!? :rolleyes: Tak for al hjælpen piger! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Jeg har en aida, selv et døgn efter jeg´har hældt kogende vand i er det lunket nok til at jeg kunne vaske op i vandet :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Arhmen er det ikke utroligt at de bedste kaffekander er dem fra Tiger eller loppemarkedet?!!? :rolleyes: Tak for al hjælpen piger! :D Altså ikke butikken Tiger, men mærket Tiger :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Altså ikke butikken Tiger, men mærket Tiger :whistling :D HAAAAAAAAHAHAHAH!!!!!!! Nååårhh :D Tak Louise! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites