Besvaret June 23, 2011 Skal pungen ikke også matche den taske med har med den pågældende dag? Bruger heldigvis ikke taske, men det skal da matche, det har du da ret i :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 Det var da en farlig tråd at komme ind i :whistling :ditto Selvom jeg egentlig er rigtig glad for min pung, som jeg købte i Rom på vores bryllupsrejse: My Walit. Synes den er såå fin med farverne, men alligevel lidt diskret, fordi den er sort udenpå. Uuhhhh, får lyst til at købe en taske også :whistling :shop Bliver helt fristet på den hjemmeside, madamechic, selvom jeg normalt ikke er til at købe sådanne ting på nettet (kan godt lide at se med fingrene først ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 Så fik jeg min nye pung hjem, den som jeg har lagt link ind af i #1. Den er mere fed i virkeligheden, dog har jeg været nød til at rydde til op i alle mine kort ;) Skønt :) Hvad farve købte du? (når jeg trykker på linket, kommer jeg bare ind på forsiden...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 Skønt :) Hvad farve købte du? (når jeg trykker på linket, kommer jeg bare ind på forsiden...) Jeg købte denne farve http://www.madamechic.dk/shop/octopus-fatima-moentpung-5824p.html , bare i den store pung, den kan man vist ikke få mere, derfor passer linket ikke mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 jeg har bare en billig pung fra føtex, den er ikke så stor, da jeg nemlig bruger taske og gider ikke rende rundt med en pung på størrelse med en dametaske... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2011 Jeg købte denne farve http://www.madamechic.dk/shop/octopus-fatima-moentpung-5824p.html , bare i den store pung, den kan man vist ikke få mere, derfor passer linket ikke mere. Cool :) Nu har jeg fået behov for sådan en clutch-lignende pung til når jeg skal ud uden pusletasken...:rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2011 Den store har jeg i sort/multi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2011 Jeg har en sort/beige fra Juicy Couture... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites