Tumlepigen

Hvad laver familien, når I er på BK?

19 indlæg i dette emne

Jeg er nysgerrig på, hvad jeres kæreste/mand og børn foretager sig, når I er på BK? Nogle bruger ret meget tid herinde, vi er her på alle tider af døgnet mv. Hvordan har I tid til det? Hvornår er det, at I bruger tiden på BK fremfor noget andet?

Kom glad med jeres svar :lovebk :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må hellere selv starte...

Jeg er ofte på BK om aftenen, mens TV'et kører i baggrunden og manden sidder med sin computer. Efter jeg er gået på barsel, er jeg også en del på om dagen, hvor manden er på arbejde.

Når lillepigen kommer, er jeg spændt på, hvor meget tid og overskud jeg får til at være på - meeen mon ikke, at det kommer af sig selv, når abstinenserne bliver for store :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er på BK sover Marlon :) og manden spiller som regel Formel 1 eller Fifa på xbox.... Altså når han ikke er på arbejde selvfølgelig ;)

Nogle gange lurer jeg også med herinde mens vi sidder og ser fjernsyn :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vi jo kun mig, manden og hunden :D, og jeg er en af dem, som er meget online. Oftest står computeren tændt på BK, mens jeg laver alt muligt andet. Men når jeg er aktiv herinde, så sidder manden enten med sin computer og laver noget, eller ser tv, og om tirsdagen er han ude og træne.

Hunden ligger gerne ved siden af mig og sover.

Når jeg er på skoleperiode, så har jeg ofte computeren med og har den tændt i timerne, så lige lige kan se seneste update. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligenu ser begge børn Anders And tegnefilm, og manden arbejder hjemmefra, han skal besøge en kunde i morgen aften, så han laver lige de sidste forberedelser :loveshower

Generelt er jeg lige kort på fra min telefonen, når tiden er til det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må hellere selv starte...

Jeg er ofte på BK om aftenen, mens TV'et kører i baggrunden og manden sidder med sin computer. Efter jeg er gået på barsel, er jeg også en del på om dagen, hvor manden er på arbejde.

Når lillepigen kommer, er jeg spændt på, hvor meget tid og overskud jeg får til at være på - meeen mon ikke, at det kommer af sig selv, når abstinenserne bliver for store :P

Sådan er det også her :) Og så tager jeg en ½-1 time ind imellem i weekenden, hvis jeg er hjemme, mens Søren enten træner eller sidder ved siden af med en bog eller sin egen laptop og læser på triatlon-forum :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om dagen kan jeg på kontoret have flere faner åben... FB, BK osv... når jeg så har burg for en kort pause fra alle talene, trælse medarbejder mv.. så slår jeg lige om - og trykker opdater..

Herhjemme om aftenene sidder jeg med mac-baby på skødet - og manden sidder/ligger i sofaen med sin computer og arbejder eller sover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lige nu er manden så i bad... Så jeg har ét øje på babyalarmen, og ét på BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må hellere selv starte...

Jeg er ofte på BK om aftenen, mens TV'et kører i baggrunden og manden sidder med sin computer. Efter jeg er gået på barsel, er jeg også en del på om dagen, hvor manden er på arbejde.

Når lillepigen kommer, er jeg spændt på, hvor meget tid og overskud jeg får til at være på - meeen mon ikke, at det kommer af sig selv, når abstinenserne bliver for store :P

Fuldstændig det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må hellere selv starte...

Jeg er ofte på BK om aftenen, mens TV'et kører i baggrunden og manden sidder med sin computer. Efter jeg er gået på barsel, er jeg også en del på om dagen, hvor manden er på arbejde.

Når lillepigen kommer, er jeg spændt på, hvor meget tid og overskud jeg får til at være på - meeen mon ikke, at det kommer af sig selv, når abstinenserne bliver for store :P

Jeg gør hvad jeg kan for at følge med.... Men når bare slet ikke så mange besvarelser som jeg gerne ville.... <_< Så følger mere med på sidelinjen end før, og føler at jeg forsømmer folks tråde lidt :blush

Men lillemanden er jo trods alt min førsteprioritet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør hvad jeg kan for at følge med.... Men når bare slet ikke så mange besvarelser som jeg gerne ville.... <_< Så følger mere med på sidelinjen end før, og føler at jeg forsømmer folks tråde lidt :blush

Men lillemanden er jo trods alt min førsteprioritet :P

Det er da vist meget forståeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på når david sover, ellers når manden os er hjemme og ser tv,

så er det ikke altså så sjovt at se tv, så kigger man lige på BK for at se om der er sket noget nyt :)

Tror jeg er lidt afhængig af BK :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De leger imens :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om aftenen sover Tilde og manden spiller wow :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ofte på fra telefonen.. Og det er imens børnene sover og manden enten ser tv, eller sidder ved sin bærbar.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligenu aner jeg ærligt talt ikke hvad min mand og børnene laver, tror børnene leger, manden roder med et eller andet som han plejer.

I går var jeg online mens der var fodbold og børnene sov. Ellers er jeg mest på når de er i børnehave og manden er på job, jeg arbejder ikke selv om dagen så der er der tid til sådan noget. Selvom vasketøjet og opvasken nok mener jeg kunne bruge tiden anderledes :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er i huset og rive tapet ned - jeg sidder herhjemme og BK'er den!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIge nu er manden ved at brænde tagpap på vores garage, Annika leger i haven, Tobias sidder ved siden af mig i sofaen og ser fjernsyn og hunden sover :D Det kan nemt se ud som om jeg er her meget, for jeg lukker aldrig ned når jeg går fra min mac, klapper bare låget med.

I hverdagene er jeg herinde og kigge, når dagplejebørnene sover middagslur og så om aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom sent i seng i går, og da manden så også skulle tidligt op, tager han sig lige en tidlig middagslur inden vi i eftermiddag skal have ordnet et par ting herhjemme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER