Oprettet June 17, 2011 (af gadget) Jeg har i dag fået bevis for jeg har gennemført uddannelsen som IT supporter :wee og i den forbindelse fik jeg af arbejdet en check af arbejdet på 1000 kr som skal bruges på gadget. Men hvad dulan skal jeg ha? Og hvad dulan kan man få for 1000 kr som man bare ik kan leve uden? Kom gerne med gode bud og forslag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Stort tillykke :hurra Og mht. Gadget så kig lige her engang... De har stort udsalg PIXMANIA Kan fx anbefale Apple tv ;) ( der dog ikke er på udsalg) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Eej tillykke "med-it-supporter" ;) hihi! lækkert at se flere kvinder i faget! kunne dog være rart der var arbejde til os <_< Men mht gadget ved jeg ikke helt... Måske tilskud til en ny computer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Tak skal i ha :) Trænger godt nok til en ny bærbar, men har ik pengene til at lægge resten til og gider ik vente alt for længe på at bruge gaven ;) Synes bare generelt at alt det jeg gerne vil ha, koster mere end de 1000 kr.. Bum bum.. Må lede lidt videre på det store internet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Mangler stadig en masse god inspiration ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Den store it&gadgetnørd (også kaldet min mand) har tænkt siden i går og er kommet frem til at der vist ikke findes nogen seje gadgets til 1000,- ;) Nu er jeg ikke til computergadgets men synes at sejesild.dk og gadgets.dk har en masse sjov og spas, så der ville jeg nok bruge pengene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Nej man kan nemlig ik få noget som helst til 1000 kr :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Det ér nemlig meget svært :/ Du kan jo evt bruge dem til at opdatere din garderobe i stedet? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det ér nemlig meget svært :/ Du kan jo evt bruge dem til at opdatere din garderobe i stedet? :) Problemet er bare at der står på checken at den er til "gadgets" så ved ik hvor meget gadget nyt tøj er ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Nå, jeg har surfet lidt, har rådført mig hos en kammerat, og er kommet frem til jeg vil ha en ny printer. Den jeg har er tudsegammel og koster en formue at få patroner til. Så den glæder jeg mig til at bestille i morgen på arbejde :) Det er denne jeg vil ha, hvis nogen skulle være nysgerrige ;) :KLIK Del dette indlæg Link to post Share on other sites