Oprettet June 17, 2011 har desværre haft en SA den 27/6 så siger farvel for denne gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 hoppe tilbage til gruppen "vil gerne være gravid" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Øv :( det er jeg ked af at læse :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Det er jeg meget ked af at læse. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Øv det er jeg ked af at høre.. håber snart det bliver din tur igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Øv - det er jeg ked af at høre :( :kram2 til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Det er jeg virkelighed af på dine vegne :boo Håber I snart har heldet med jer igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 øv øv det er jeg ked af :boo :boo Håber at i snart er klar med en positiv test igen :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites