Oprettet June 16, 2011 Hey Fandt søreme ud af i går at jeg var gravid - men det der med hvor langt henne har jeg altså ikke helt styr på.. Så en eller anden hjllp mig. Havde min sidste mens d. 17 maj - altså d. 17 maj var første mens dag i sidste periode - og normalt er min mens på 5 dage Så hvilke tal kan jeg skrive?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Hvis du har en gennemsnitlig cykluslængde på 28 dage, så er du 4+2 i dag :) Og tillykke med det! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Tillykke med de to streger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Tillykke med graviditeten :loveshower og held og lykke med det hele :goodluck :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Hvis du har en gennemsnitlig cykluslængde på 28 dage, så er du 4+2 i dag :) Og tillykke med det! :loveshower Allerførst tak tak :-) Min normale cyklus er på 27 dage - ændrer det noget? Hmm, fik lige regnet med i kalenderen, så nu forstod jeg endelig hvordan I bare ved at i er hvor i nu er, i graviditeten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Du kan også finde mange forskellige terminsberegnere på nettet, hvor du taster dine oplysninger ind. Det er nemmere end at sidde og regne i kalenderen selv :) Tillykke med graviditeten :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Prøv fx denne her: http://www.baby.dk/information/terminsberegner.aspx Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Tak tak :-) den sagde termins dato d. 19 feb, så havde regnet nogenlunde rigtigt alligevel :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites