Oprettet June 16, 2011 Hejsa Ville bare meddele at jeg har skiftet brugernavn fra AnnetteFalk til Nafrimi. Lader mit avatarbillede være det samme et lille stykke tid endnu, men det vil senere blive udskiftet til et mere neutralt :) :balloons Nå, men man har jo et standpunkt til man tager et nyt :D Jeg har skiftet avatarbilledet med det samme. Så var jeg sikker på at huske det nu det også er skiftet på de andre fora. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Ej det er da ikke til at finde ud af nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Allltså.. :box SKAM dig.. Men oki - så lærer vi det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 jeg synes det gamle billede ligner dig bedre :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 jeg synes det gamle billede ligner dig bedre :rolleyes :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 jeg synes det gamle billede ligner dig bedre :rolleyes :lol :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 jeg synes det gamle billede ligner dig bedre :rolleyes Ej, og nu havde jeg endda lige sat håret op for at være rigtig fin :o :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Godt jeg kan kende dig på din signatur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Godt jeg kan kende dig på din signatur :) Signaturen piller jeg ikke ved Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 ha ha ha jeg synes næsten dit avatarbillede er det bedste :lol :lol :lol Men håber jeg nu kan finde ud af, hvem du er :D men lærer det jo hen af vejen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Øh Anette hvorfor har du skiftet brugernavn om jeg må spørge :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 jeg synes det gamle billede ligner dig bedre :rolleyes :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Øh Anette hvorfor har du skiftet brugernavn om jeg må spørge :whistling MetroXpress har lige haft en artikel hvor de har citeret brugere direkte fra et forum med navn på brugerne ud fra hvert citat. Og eftersom dette forum bl.a. også er frit tilgængeligt for google og hvem der nu havde lyst til at kigge ønsker jeg at være en lille smule mere anonym hvis jeg skulle blive citeret. Ydermere så bryder jeg mig ikke om at når jeg googler mit navn så er der links direkte til tråde jeg har besvaret. Ved navneskift vil jeg ikke kunne googles direkte på mit navn IRL. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 MetroXpress har lige haft en artikel hvor de har citeret brugere direkte fra et forum med navn på brugerne ud fra hvert citat. Og eftersom dette forum bl.a. også er frit tilgængeligt for google og hvem der nu havde lyst til at kigge ønsker jeg at være en lille smule mere anonym hvis jeg skulle blive citeret. Ydermere så bryder jeg mig ikke om at når jeg googler mit navn så er der links direkte til tråde jeg har besvaret. Ved navneskift vil jeg ikke kunne googles direkte på mit navn IRL. oh my god, jeg tænker så lidt, om ikke der kunne laves copyright på alt herinde, for at vores tråde og snakke ikke pludselig ender på ekstra bladet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 MetroXpress har lige haft en artikel hvor de har citeret brugere direkte fra et forum med navn på brugerne ud fra hvert citat. Og eftersom dette forum bl.a. også er frit tilgængeligt for google og hvem der nu havde lyst til at kigge ønsker jeg at være en lille smule mere anonym hvis jeg skulle blive citeret. Ydermere så bryder jeg mig ikke om at når jeg googler mit navn så er der links direkte til tråde jeg har besvaret. Ved navneskift vil jeg ikke kunne googles direkte på mit navn IRL. oh my god, jeg tænker så lidt, om ikke der kunne laves copyright på alt herinde, for at vores tråde og snakke ikke pludselig ender på ekstra bladet Jeg tror det er sådan at det man skriver på nettet automatisk er offentligt, men at når man "sakser" skal man blot skrive hvor det kommer fra og fra hvem ?. De billeder man lægger på nettet kan enhver jo også bare højreklikke på og vælge at gemme på deres computer. Men artiklen i MetroXpress fik ihvertfald mig til at tænke over hvad jeg skriver på nettet, og med hvilket navn. Artiklen handlede iøvrigt om tissevaner i brusebadet. Og nogle havde svaret at de tissede i badet mens de "sigtede" efter risten. Det kan ikke være fedt at blive citeret for sådan noget i en landsdækkende avis uden ens vidende. Jeg havde selv svaret i tråden, men er heldigvis ikke blevet citeret. Og så spekulerer man i hvad de ellers har snaget i eftersom de skriver dette nederst i artiklen: "MetroXpress går i den kommende tid på opdagelse i privatlivets små tabuer" Tråden de har citeret fra er flere år gammel og er fra april 2007 :blink: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Det er helt korrekt at du lovligt kan "sakse" og citere alt fra nettet. Jeg tror dog, at det er de færreste af nettet brugere, som bliver "nubbet" og citeret i det trykte medie. Det meste foregår fra et online medie til et andet online medie/blog. Det positive ved det er at vi kan finde det vi søger på nettet. Både gode og dårlige historier, fortalt af virkelige mennesker, bliver tilgængelige for alle. Det er en del af det moderne IT samfund, og det bliver endnu bedre i fremtiden ;) Hvis man gerne vil være "anonym" skal man benytte et alias overalt på nettet. :) PS. I må gerne citere mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 PS. flot billede forresten. Er du nu sikker på at du ikke bliver genkendt på gaden? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Det er helt korrekt at du lovligt kan "sakse" og citere alt fra nettet. Jeg tror dog, at det er de færreste af nettet brugere, som bliver "nubbet" og citeret i det trykte medie. Det meste foregår fra et online medie til et andet online medie/blog. Det positive ved det er at vi kan finde det vi søger på nettet. Både gode og dårlige historier, fortalt af virkelige mennesker, bliver tilgængelige for alle. Det er en del af det moderne IT samfund, og det bliver endnu bedre i fremtiden ;) Hvis man gerne vil være "anonym" skal man benytte et alias overalt på nettet. :) PS. I må gerne citere mig :rolleyes Jamen jeg synes også det er fantastisk at jeg kan finde alt på nettet :glad Men når jeg googlede mit navn synes jeg ikke det var fedt at alle kunne læse om mit barselsflåd, skilsmisse og andre intime og private ting samtidig med at mit fulde navn fulgte med :blush Visse ting rager ikke naboen hvis han skulle finde på at google mit navn :lol Og skulle jeg blive citeret med brugernavn må det gerne være et andet end mit IRL navn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 PS. flot billede forresten. Er du nu sikker på at du ikke bliver genkendt på gaden? :) Ja da. Plejer at have løst hår, men på billedet har jeg sat det flot op så min fine frisure skjuler hvem jeg er :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Jeg må indrømme at tanken også har strejfet mig efter at der er en EB journalist der huserer på et andet baby forum og citerer hvad de skriver - men det er så svært at ændre navn når man altid har været morpige og sidste gang jeg prøvede følte jeg mig slet ikke som mig selv :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Jeg må indrømme at tanken også har strejfet mig efter at der er en EB journalist der huserer på et andet baby forum og citerer hvad de skriver - men det er så svært at ændre navn når man altid har været morpige og sidste gang jeg prøvede følte jeg mig slet ikke som mig selv :rolleyes Den omtalte journalist fra EB var ualmindeligt grænseoverskridende hvis du tænker på tråden der kørte om Lundin på baby ?. Han sad på lur og ventede kun på der blev skrevet i tråden så det kunne citeres direkte på EB :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Bemærk at vi ikke tøver med at udelukke div journalister som "misbruger" folks historier. Misbrug = bruger folks historier uden at høre brugeren om det er OK. Hvis I får kendskab til nogle herinde, så sig endelig til :bask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Den omtalte journalist fra EB var ualmindeligt grænseoverskridende hvis du tænker på tråden der kørte om Lundin på baby ?. Han sad på lur og ventede kun på der blev skrevet i tråden så det kunne citeres direkte på EB :puke Ja det er lige præcist den tråd jeg mente! Stakkels Lundins kone - uanset jeg ikke helt forstår hende, så synes jeg det var forkert at hun ikke kan få lov til at snakke frit fra leveren, uden at blive citeret direkte - og de andre som kom med i det. Det giver da visse overvejelser. Det er måske også den tråd der delvist har påvirket dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Bemærk at vi ikke tøver med at udelukke div journalister som "misbruger" folks historier. Misbrug = bruger folks historier uden at høre brugeren om det er OK. Hvis I får kendskab til nogle herinde, så sig endelig til :bask >>>BK kredit<<< til dig (kan ikke finde iconet! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 >>>BK kredit<<< til dig (kan ikke finde iconet! :balloons :sc = : sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites