Oprettet June 15, 2011 Halløjsa. Jeg er også gravid - termin d. 15. februar, hvis det hele går godt. MEN! Jeg synes mine streger er ALT for svage. Da jeg var gravid med min datter lavede jeg to knaldrøde streger da jeg var 4+2, og nu kan jeg kun lave utydelige og svage streger, der bare ikke bliver tydeligere hver 2.-3. dag... Hm. Er lidt nervøs. Har dog lavet en Clear Blue der sagde "gravid". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Jeg tror bestemt de er tydelige nok. Du er da gravid. Tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med streger der ikke udvikler sig :( De to gange jeg har haft en SA, der har stregerne været ret svage og har ikke udviklet sig.. En uge efter forventet mens, begyndte jeg at bløde :( Håber ikke det er tilfældet for dig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Igen samme streger på test her til morgen. Ikke svagere - ikke tydeligere. Og lige nu da jeg var på toilettet var der lidt "røde tråde" på papiret. (Undskylder deltaljerne) Brysterne er fra i morges slet heller ikke ømme mere. Øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Øv øv og mere øv. Det gør mig ondt. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Tager til lægen her til formiddag - han ville gerne lige se mig, og lave en g-test og tage en blodprøve. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Tager til lægen her til formiddag - han ville gerne lige se mig, og lave en g-test og tage en blodprøve. Det lyder godt, så kan du måske få en afklaring...hvem ved, måske har den bare gemt sig godt i hulen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Øv, er ked af du er begyndt at bløde :( Godt lægen vil se dig og tage blodprøver!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at lægen har godt nyt til dig om spiren :goodluck :goodluck :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 håber det bedste for dig. Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Øv søde. Det er jeg ked af at høre. Håber du bliver klogere senere i dag :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites