Guest

Soldaterkoner/kærester?

14 indlæg i dette emne

Ja, jeg sidder lige og tænker på om her er nogen soldaterkoner/kærester, som ligesom jeg selv har prøvet (og skal igen) at sende manden langt væk på missioner i det fjerne?

Del dette indlæg

Jeg har sendt min bedste kammerat afsted. Det var nok for mig. Fra den dag besluttede jeg at jeg aldrig ville tillade mig selv, at forelske mig i en soldat. Jeg har stor beundring for Jer der kan få det til at fungere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså min storebror er i afghanistan lige nu (dog på leave i 3 uger lige pt) :)

og min kæreste er i sergent i søværnet så han er udsendt engang i mellem.

:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sendt min bedste kammerat afsted. Det var nok for mig. Fra den dag besluttede jeg at jeg aldrig ville tillade mig selv, at forelske mig i en soldat. Jeg har stor beundring for Jer der kan få det til at fungere.

Jeg har også altid sagt at jeg ALDRIG skulle have noget med en soldat at gøre.. Det har jeg så nu, og har haft i 3½ år efterhånden og han rejser til Afghanistan for 2. gang her om 1½ måned i 6 mdr.

altså min storebror er i afghanistan lige nu (dog på leave i 3 uger lige pt) :)

og min kæreste er i sergent i søværnet så han er udsendt engang i mellem.

:)

Hvordan fungerer udsendelser i søværnet? Sammenlignet med hæren - de er afsted i 6 mdr i Afghanistan o.lign.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min daddy er major i efterretningstjenesten, så han har været afsted 3 gange i krig og én gang i Riga som alm. arbejde men i en periode på 3 år. Det er ikke sjovt for familien I know... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan fungerer udsendelser i søværnet? Sammenlignet med hæren - de er afsted i 6 mdr i Afghanistan o.lign.

i søværnet er de som regel afsted i 3 måneder af gangen. derudover er der jo alle de små ture som hæren også har på 1-4 uger.

jeg er så den der er ude og rejse lige pt. jeg er ½ år i Vietnam i praktik så denne gang er det ham der sidder hjemme og venter. :)

det at det nu er mig der er ude og rejse har gjort at vi er blevet mere opmærksomme på hvordan den anden har følt og haft det mens vi har været adskilt. Min kæreste forstår nu at savnet er større når man bare er derhjemme og laver de vante ting og jeg ved nu at når man er afsted er det meget nemt at "glemme" at savne for man skal noget nyt hele tiden. :)

du får lige et :kram2 fordi jeg ved hvordan det er at sende en afsted. (godt nok min bror men familie er familie :) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebaby: Det er garanteret sundt nok at vende den om som i har gjort - for soldaterne kan altså ikke altid forstå det savn vi går rundt med herhjemme :)

Og ja, familie er familie og det kommer tæt på uanset om det er bror eller mand, eller kammerat for den sags skyld.

Miss-Mette: Det var meget på kort tid?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var i hvert fald sundt for os. vi har aldrig haft det bedre. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er soldat og har været i afghanistan og skal udsendes igen i 2013... Det har vi også planlagt projekt baby ud fra..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er soldat og har været i afghanistan og skal udsendes igen i 2013... Det har vi også planlagt projekt baby ud fra..

Ja, det er også det vi har prøvet - det er bare ikke lykkedes så godt. Så nu må vi prøve i hans i leave i oktober og så ellers bare vente til han kommer hjem i februar 12.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har et vennepar hvor manden også et soldat, de gik i gang i leaven og sørme om det ikke lykkedes i første forsøg. så da han kom hjem var hun 3 måneder henne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har et vennepar hvor manden også et soldat, de gik i gang i leaven og sørme om det ikke lykkedes i første forsøg. så da han kom hjem var hun 3 måneder henne.

Ja man hører tit de skyder med skarpt i leaven :) Må jeg spørge hvor i er fra? og hvor din soldat hører til?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han hører til oksbøl, men han skal et andet sted hen for at blive udsendt. ha ha ja før søren, så slipper de også for brok det første stykke tid af graviditeteb hi hi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min bror har været udsendt 2 gange til Afghanistan og 1 gang i Kosovo...

Jeg håber ikke at han skal afsted igen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER