Besvaret June 16, 2011 I og med, at der ikke kommer andre svar, så kan det jo tolkes som at man godt ved at det er "forkert" :rolleyes Vanni, har man opfattelsen af, at der er et eller andet galt, så vil man jo gerne have en tryghed ;) Det er ikke just det, jeg spørger ind til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 I og med, at der ikke kommer andre svar, så kan det jo tolkes som at man godt ved at det er "forkert" :rolleyes Vanni, har man opfattelsen af, at der er et eller andet galt, så vil man jo gerne have en tryghed ;) Det er ikke just det, jeg spørger ind til :) det ved jeg godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Nej jeg ville ikke lyve om det. Min læge bragte selv tidlig scanning på banen ud fra det jeg fortalte. For ellers kunne han ikke beregne terminen for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Nej vil heller ikke lyve mig til det. Jeg fik en tryghedsscanning i uge 8, men pga. af en tidligere GUL. Jeg fik så en igen i uge 11 pga. en del blødning, men fordi lægen sagde at det var bedst, dette foregik dog på skadestuen. Nu blir jeg så scannet hver 2-3 uge pga. min astma, men det er på sygehusets anbefaling. Men som de andre siger, hvis man lyver sig til det, kan man jo tage tid fra nogen som virkelig har behov for det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Kunne jeg aldrig drømme om fik en tidlig scanning med Ida da jeg boede i Irland fordi jeg havde kraftige smerter(viste sig at være nyresten) Med Alma ventede jeg til uge 12 som alle andre som jeg har læst det er en tryghedsscanning som man selv betaler hvis ikke speciell dyr og det skal man altså ikke belaste systemet med unødvendigt. uanset om man får en scanning eller ej så kan man jo stadig abortere :) jeg har også fået selvbetalt 3D med begge mine :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites