Guest Smilla

Bytte bolig - sommerhus etc?

11 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på om der er nogle herinde som har erfaring med at bytte bolig/sommerhus for en uge eller 2 med en anden familie?

Hvordan foregår det og hvad hvis der er noget der går i stykker?

Det er jo et udemærket alternativ til at leje et dyrt sommerhus i højsæsonen....

Er der nogen af jer der er friske på det herinde?

Jeg kan selv lægge ud, vi har et 160 m2 stort hus, med 1 stor stue, og 4 værelser. Dertil hører der stor lukket have med græsplæne og trampolin og så har vi et værksted og kontor i en tilbygning til huset.

Vi bor 6 minutters kørsel fra Givskud Zoo og 12 minutters kørsel fra Legoland og Lalandia. Hvis man hellere vil i legeland i Vejle tager det 26 minutter at køre derind, og vil man til Vesterhavet og soppe

tager det 1 time at køre derover :) (Henne strand fx)

Så vi bor meget centralt ifht forlystelser og attraktioner i en hyggelig lille flække 5 minutter syd for Give.

Det er hvad vi kan tilbyde.....nåja, og så har vi hund så man må gerne tage sin hund med også :)

Kom frisk! :D

Del dette indlæg

Vi byttede en uge sidste år, med en af mine svigermors venner, de boede i vores rækkehus i Aarhus og vi i deres hus i Hanstholm, det fungerede rigtig godt, og det var dejlig nemt, vi havde intet at klage over + der var nogle i vores hus hele tiden :balloons

Så det kan varmt anbefales :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihihhi Mette

Vi kan da bytte ;)

ej jeg synes det lyder som en super god idé for billigt at komme ud og se noget andet en sin egen baghave :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihihhi Mette

Vi kan da bytte ;)

ej jeg synes det lyder som en super god idé for billigt at komme ud og se noget andet en sin egen baghave :)

DEAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅHH jeg skal slænge mig i jeres FANTASTISKE have!! :D Nu har du sagt det! :D Haha!

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes det en god ide.. min mand vil dog aldrig gå med til det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi byttede en uge sidste år, med en af mine svigermors venner, de boede i vores rækkehus i Aarhus og vi i deres hus i Hanstholm, det fungerede rigtig godt, og det var dejlig nemt, vi havde intet at klage over + der var nogle i vores hus hele tiden :balloons

Så det kan varmt anbefales :biglove

Tak for info :) Ih det ku være rigtig skægt og en dejlig billig måde at komme på ferie på :)

synes det en god ide.. min mand vil dog aldrig gå med til det.

Heller ikke når det er at han skal bo i det hus, som de som låner hans hus, bor i? Der er jo bare byttet lige over, så der bør ikke være fare på færde over nogen ødelægger eller hærger noget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heller ikke når det er at han skal bo i det hus, som de som låner hans hus, bor i? Der er jo bare byttet lige over, så der bør ikke være fare på færde over nogen ødelægger eller hærger noget :)

min mand er meget lukket person på sådan nogle områder...

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mand er meget lukket person på sådan nogle områder...

Det er min også og han ville også være fuldstændig afvisende :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes et er en sjov idé.

Min mand ville under ingen omstændigheder overveje at deltage i sådan noget. Jeg er hverken helt overbevist eller afvisende.... har ikke helt fundet ud af hvad jeg synes om det. Har det fit med at besøge en andens hjem ude de er der, men har det ikke super godt med at andre skal besøge mit uden jeg er der. Dobbeltmoralsk I know :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu er jeg jo så heldig at mine forældre er ejer at et sommerhus på fjellerup ikke langt fra djurssommer land og re dyrepark :D Det kan vi låne, som vi nu ønsker, bare mine forældre selv kan få lov til at have de i noget af deres ferie :D Fik jeg sagt, at der er højst 500 m. til stranden :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu er jeg jo så heldig at mine forældre er ejer at et sommerhus på fjellerup ikke langt fra djurssommer land og re dyrepark :D Det kan vi låne, som vi nu ønsker, bare mine forældre selv kan få lov til at have de i noget af deres ferie :D Fik jeg sagt, at der er højst 500 m. til stranden :rolleyes

Det lyder godt nok lækkert - ikke en dårlig kontakt at have :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER