Besvaret June 15, 2011 JEg har 3 forskellige slags pilleglas :) solbriller nøgler pung en af nadja's t-shirt et ur en færgebillet en saks en læbestift en pose med piller det var godt nok mange piller at rende med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 hvorfor har du ekstra sko i tasken? Jeg går altid i høje hæle, så har derfor også et par flade sko med til hvis det nu bliver lidt for slemt.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Jeg går altid i høje hæle, så har derfor også et par flade sko med til hvis det nu bliver lidt for slemt.. <_< Nåå derfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Håndcreme Mobil Pung Mobil cover To kalendre - den gamle o den nye Vand Toiletpung med bind og div Lipglos Arbejdsnøgler Blyant Kuglepen Lommeletter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 hmm.. lige idag er der sokker en top hårlak læbepomade æske med 2 bind øjendråber deo pung nøgler Tlf pakke afhentningsseddel til posthuset tyggegummi neglefil æske med panodil og ipren ipod bukser en flaske vand muslibar kuglepen lommeletter bruger den som arbejdstaske :) på en almindelig fridag er der en masse andet også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Jeg bruger min taske på arbejde, og lige for tiden er indholdet dette Pung kalender 4 kuglepenne blok papir papirer fra arbejde 2 slags tyggegummi en pose lakridser trusseindlæg hårelastikker og spænder knoppers dvd film nogle tegninger fra børnene på arbejde papirs lommetørklæder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Jeg har... Pung Nøgler Mobiltelefon Lippgloss USB pen Kørekort Lommetørklæde Tyggegummi Vandflaske Kuglepen Små mønter Hårelastik Harspænde Bind Pamol´er Et par underbukser til Mille ( i tilfælde af uheld ) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Må sige, at i stadig ikke har fået mig overbevis om, at jeg skal til at bruge taske ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites