Oprettet June 14, 2011 Nu blev jeg lige lidt nysgerrig efter at have læst en anden tråd om tasker og nej Martin ikke sådan nogle tasker du måske tænker på :D Jeg kom til at tænke på, hvad har i i jeres tasker? For jeg bruger ikke selv en taske, for de 3 ting ( nøgler, mobil og pung) jeg har med mig, kan være i mine lommer, så ved ikke hvad jeg skal bruge en taske til. Så piger fortæl fortæl, hvad er der i din taske lige nu. Og nu ikke noget med at rydde op i den inden du svare :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :haha Skulle ellers lige til at skrive, at jeg lige skulle have ryddet op og så vende tilbage :D Jeg har Tilde hjemme, men kan lige tjekke indholdet senere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :haha Skulle ellers lige til at skrive, at jeg lige skulle have ryddet op og så vende tilbage :D Jeg har Tilde hjemme, men kan lige tjekke indholdet senere ;) Næ nej, ikke noget med at rydde op. For jeg tror du har nogle sjove ting i din taske, som nævnt i anden tråd, en paraply og tennisbolde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Næ nej, ikke noget med at rydde op. For jeg tror du har nogle sjove ting i din taske, som nævnt i anden tråd, en paraply og tennisbolde :D Jeg har kun brugbare ting i min taske :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Her er hvad jeg har i min arbejdstaske (nøgler og mobil har jeg som regel i jakkelommen, men nogle gange i tasken): pung adgangskort til arbejdet håndcreme kuglepen kleenex læbepomade hovedpinepiller mobilt bredbånd mine visitkort bind halspastiller handsker (OK, jeg rydder åbenbart aaalt for sjældent op i min taske!) hårklemmer headset til min mobil usb til mini-usb kabel samt diverse små sedler og gamle bon'er Hehe, der var ikke så lidt ;) Det er forresten en computertaske, så når jeg ikke arbejder kommer computeren også derned, men det er nogenlunde det samme jeg har i mine "private" tasker, minus diverse computerting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 når jeg har min med er der mobil, pung, nøgler min arbejdstaske er der div rengøringsmidler i svampe,klude, sedler og timesedler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 her er indholdet af min taske: pung neglelak kuglepen kleenex læbepomade bind tamponer halspastiller deo bog oplukker linser og et virvar af gamle boner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Den taske jeg har brugt idag indeholder: - Lille toiletpung m/ 1 bind, 1 tampon, 1 trusseindlæg - Nøgler - Pung - Kalender + kuglepen - Lommeletter - Headset til telefonen - Tyggegummi - Vandflaske - En pose snack gulerødder - 2 figenstænger - Mini vådservietter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 min taske indeholder: Min pung bind tyggegummi papir kuglepenne lipliner parfume Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Det svinger lidt, men en gennemsnitlig dag er der: Pung Nøgler Adgangskort til arbejdet Telefon Mini hårbørste Hårelastikker, hårspænder og hårnåle. Håndcreme Mineralpudder Lipgloss og alm. læbepomade Visitkort Kalender Et sæt ekstra kontaktlinser Klippekort til bussen Pilleæske med Metformin Et par trusseindlæg Kuglepen Lakërol og/eller tyggegummi Af og til min Ipod nano :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 her er indholdet af min taske: pung neglelak kuglepen kleenex læbepomade bind tamponer halspastiller deo bog oplukker linser og et virvar af gamle boner :) Jeg kan godt lide du har en oplukker... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 i min taske er der: kalender pung nøgler bind- har ikke lgie fået taget dem ud endnu tyggegummi kuglepind mobil headset brilleetui Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Har lige kigget i min taske og i forhold til jer andre, må jeg være den underlige posedame eller sådan noget :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Har lige kigget i min taske og i forhold til jer andre, må jeg være den underlige posedame eller sådan noget :whistling :D Det er du simpelthen nød til at uddybe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Har lige kigget i min taske og i forhold til jer andre, må jeg være den underlige posedame eller sådan noget :whistling :D Umm tror ikke jeg tør fortælle hvad jeg har i min hellerc :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Nå men her kommer det Pung TLF Nøgler Vådservietter En Ail i en kiks Pakke rosiner E frugtstang En legetøjs ske Perlekæde 10 kuglepenne Kleenex Lipgloss Bind ( hmmm hvad bruger jeg lige dem til pt ) Tamponer det samme som ovenfor En sut En masse bonner Solbriller både til August og mig selv Rene underhyller til drengen, samt strømper 2 sten ( August samler sten til mig hverdag) En conceler Tyggegummi Lille vanepistol Hoppe bold A det var vist det, hmm men jeg ser også min taske som et overlevelse sæt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Nå men her kommer det Pung TLF Nøgler Vådservietter En Ail i en kiks Pakke rosiner E frugtstang En legetøjs ske Perlekæde 10 kuglepenne Kleenex Lipgloss Bind ( hmmm hvad bruger jeg lige dem til pt ) Tamponer det samme som ovenfor En sut En masse bonner Solbriller både til August og mig selv Rene underhyller til drengen, samt strømper 2 sten ( August samler sten til mig hverdag) En conceler Tyggegummi Lille vanepistol Hoppe bold Glemte lige en rulle tape Plaster Pincet A det var vist det, hmm men jeg ser også min taske som et overlevelse sæt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Jeg tror min liste er meget lig jeres: Pung mobil nøgler visitkort sut 1 ble vådservietter tampax briller læbepomade En mønt til indkøbsvognen kuglepen Et yndigt lilla plastik armbånd, som min datter har gemt der Panodil Kleenex Håndcreme Hvis jeg kun skal hurtigt ned og handle osv. har jeg kun min pung inkl mobil og nøgler med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 her er indholdet af min taske: pung neglelak kuglepen kleenex læbepomade bind tamponer halspastiller deo bog oplukker linser og et virvar af gamle boner :) Kan godt se en oplukker er en nødvendighed :D :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Nå men her kommer det Pung TLF Nøgler Vådservietter En Ail i en kiks Pakke rosiner E frugtstang En legetøjs ske Perlekæde 10 kuglepenne Kleenex Lipgloss Bind ( hmmm hvad bruger jeg lige dem til pt ) Tamponer det samme som ovenfor En sut En masse bonner Solbriller både til August og mig selv Rene underhyller til drengen, samt strømper 2 sten ( August samler sten til mig hverdag) En conceler Tyggegummi Lille vanepistol Hoppe bold A det var vist det, hmm men jeg ser også min taske som et overlevelse sæt :whistling Ja du er godt på vej til at have et rigtig overlevelses sæt der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Det varierer ret meget, men det (nogenlunde) faste inventar: Pung Nøgler Mit "lykke-æg" Mit kamera Bind En paraply En masse slikpapir og lignende "nuller" Cykellygter (3-4 stk, tror jeg) + lige pt: Mit slør (har været til boudoirfotografering og kan ikke rigtig få det sneget forbi Brian og ind i skabet igen) To bananer En juice En vand Druesukker En makeupung Et postkost Brugte teaterbilletter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Ikke at indholdet er så meget anderledes end andres, men her er min liste: Mobiltelefon Pung Nøgler Bærepose Lommeletter Solbriller Go-Bac-spray Håndcreme Dækstift Et sæt linser Hårelastik 3-i-1-klipper Kuglepen Bind Et lille spejl Læbepomade (3 slags for tiden) Läkeroler Tyggegummi Når relevant: Bilnøgler Mandens pung, mobil og nøgler (og det er derfor, at kvinder har (store) tasker - fordi de også skal holde mandens ting :P ) Særligt for tiden: Min vandrerjournal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Min taske indeholder stortset altid Pung Håndcreme Høretelefoner Mobil Nøgler Kuglepen Slik af en eller anden art En flaske vand Kleenex Læbepomade Bind Tyggegummi Spejl Kamera Hårelastikker Solbriller Solcreme Vådservietter Ekstra sko Plaster Makeup Næsespray og allergipiller P-piller og hovedpinepiller Deodorant Kalender En hulens masse gamle boner og togbilletter... Jeg er da vist også ret godt kørende :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 JEg har 3 forskellige slags pilleglas :) solbriller nøgler pung en af nadja's t-shirt et ur en færgebillet en saks en læbestift en pose med piller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Min taske indeholder stortset altid Pung Håndcreme Høretelefoner Mobil Nøgler Kuglepen Slik af en eller anden art En flaske vand Kleenex Læbepomade Bind Tyggegummi Spejl Kamera Hårelastikker Solbriller Solcreme Vådservietter Ekstra sko Plaster Makeup Næsespray og allergipiller P-piller og hovedpinepiller Deodorant Kalender En hulens masse gamle boner og togbilletter... Jeg er da vist også ret godt kørende :whistling hvorfor har du ekstra sko i tasken? Del dette indlæg Link to post Share on other sites