Oprettet June 14, 2011 Leo var syg i week-enden med feber. Så han fik panodiler i rumpen. Søndag ved frokosttid fik han en, og da jeg var færdig, sagde han "tack mamma". Om aftenen inden sengetid fik han en mere, og da jeg var færdig, sagde han "flot mamma". Der skal åbenbart ikke meget til for at begejstre ungdommen i dag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :lol haha han er da nem at gøre tilfreds :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :lol :lol Meget høflig ung herre I har jer :loveshower Isabella får dét der smager af jordbær til at spise, og hun siger som regel bare "mere moar" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Rart at det foregår på den måde og ikke med skrig og skrål ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Så høflig han er :lol Ja han er godt opdraget :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 ha ha ha dejligt at han tager det sådan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Hold da fast så høflig han er. August er ikke så pjattet med det, sidste gang sagde han, jeg sagde nej tak mor det er ik ok...... Hvem har han lige den sætning fra :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 ha haha Pas på Når Liva er skidt, kommer hun altid og siger: Moar, jeg vil så gerne have en pille i nummeren :blush Og Louie kalder det for en "rumpet" (hmm nok efter mit ord, rø*raket :blush ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Dejligt at han tager det så pænt. Gid mit barn ville gøre det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites