micro

ÅHHH NEJ!!

42 indlæg i dette emne

Tillykke med niecen.

Del dette indlæg

Jeg forstår situationen og følger med, men har godt nok svært ved at tage det alt for seriøst. Min søster er født tre mdr. for tidligt og hun var endda langt under kurven før min mors livmoder gik i stå. - så din søster og hendes baby skal nok klarer sig. Det samme gjorde du med dine børn :) - men self. vil jeg krydse fingre og håbe på at den lille vil blive derinde lidt endnu.

:unsure Respekt for at du svarer herinde, men måske du skulle have undladt at du ikke tog det alt for seriøst, det er nemlig ret hårdt at sidde i sådan en situation. Og jeg har prøvet at føde for tidligt 2 gange, sidste gang 7 uger før tiden.

Tazdiginez der er en grund til et barn født før uge 38 + 0 bliver kaldt præmatur. Der kan være alt i vejen med det barn både mentalt og udviklingsmæssigt men også motorisk og sanseligt og det kan man ikke bare ignorere eller negligere. Noget bliver opdaget omgående og andet først senere, som kaldes de usynlige senfølger...Men heldigvis kan barnet være stærkt og slippe uden nogle mén...mén man ved det da aldrig, så jeg synes det er noget usensitivt af dig at lade hånt om Micros frygt, især når du åbenbart er så uoplyst omkring præmature. Jeg er selv mor til en pige som blev født 35+6 som tilsyneladende har klaret skærende med bravour, men den første tid med hende på neo i kuvøse med cpap, iltmåler, sonde og seperationen fysisk rider mig stadig som en mare, og jeg er stadig sygemeldt pga den voldsomme og skrækkelige oplevelse, som jeg synes det var. Om hun har senfølger af det ved vi først om nogle år.

Helt enig med Mettemor og jeg er selv mor til 2 præmature børn. hvor den yngste nu er begyndt at få forskellige slags allergier,hun har altid haft sanseintegrationsproblemer, været nem til at blive for kold osv. og man skal ikke bare tænke nåh ja barnet klarede sig da fint den første tid, så sker der intet senere hen, og det kan man da også være heldig med, og til andre tider bare ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med niecen, håber det bedste for hende trods den tidlige start :loveshower :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din lille niece :loveshower Dejligt at høre det er gået godt, trods den meget tidlige start på livet :kram2

Kan helt sætte mig ind i dine tanker og følelser, har jo selv været der 3 gange, hvoraf både Emma og Magnus kæmper med senfølger i større og mindre grader, på trods af de "Kun" er født hhv.34+5 og 35+0... Krydser for at det fortsætter fremad i positiv retning med niecen :kram2 :kram2 :kram :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjertelig tillykke med niecen på trods det tidlig start på livet, men jeg håber det bedste for hende...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig mange gange tillykke med moster titlen :loveshower Lyder til, at hun allerede klarer sig godt - håber det fortsætter og hun slipper fri af senfølger :biglove Og håber du kan komme afsted på fredag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes! Jeg har fået flybilletter til fredag, så lørdag skal jeg møde min allernyeste lille guldklump!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor godt... Så håber jeg at du får en rigtig god tur...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes! Jeg har fået flybilletter til fredag, så lørdag skal jeg møde min allernyeste lille guldklump!

Hvor skønt, at du har fået billetter :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt med billetterne :glad

Det bliver da fantastisk at se hende - husk billeder :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med titlen som moster!!! Det skal helt sikkert nok gå godt med lille Frederikke :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke, sikke en fin størrelse hun har :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe stort TILLYKKE med lille Frederikke <3 Sikke en fin størrelse! :) Ai hvor dejligt du allerede kan komme afsted fredag og se hende <3

Kram :kiss:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med den lille niece :loveshower håber på det bedste for frederikke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din niece, håber hun har en vilje af stål :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med hende :) Dejligt at du kan kommer afsted på fredag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER