Oprettet June 13, 2011 Jesper og jeg har vidst i nogle uger, at min bror, svigerinde og deres datter ville komme herop den uge min bror havde fødselsdag i. (hvilket er imorgen) Vi har også hele tiden vidst, at vi skulle i Jesperhus på dagen, men da Jesper ikke havde fri og ikke kunne få fri til det, lavede vi det om til i dag, med mine forældre og de skulle så giv beskeden videre. Vi var ved mine forældre igår og de bad os komme op klokken 11-12 stykker, så det gjorde vi. Vi gik i regnvejr og blev sjaskvåde og vi sad og ventede mange timer deroppe, før der var nogle der rent faktisk sagde at vi ikke skulle afsted og det havde været aftalen siden de stod op imorges. - det er så her jeg bliver sur, for de kunne ha' skrevet at det ikke blev til noget der, så vi slap for at gå i regnvejret! Nu snakker de om at tage i Jesperhus imorgen "hele familien". Og jeg ved ikke om jeg vil med, når Jesper ikke kan komme med - på stemningen føles det som om at de ikke vil ha' ham med og at det er derfor vi ikke tog afsted efter regnen stoppede. - men så sidder jeg "det er min brors fødselsdag" - jeg føler mig som en lus imellem to negle :( Jesper er da lidt irriteret over at de ikke kan vente med Jesperhus til lørdag, så han kan komme med. Og det samme er jeg, men jeg tør heller ikke sige noget til dem, for deres datter glæder sig så meget til imorgen.. Ihhhh :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Hvorfor skulle din familie bevidst have arrangeret det sådan at Jesper ikke kan komme med? Kan de ikke lide ham? Det er da lidt ærgeligt at I ikke allesammen kan komme afsted. Du har ikke sprugt hvorfor de har ændret dagen? Og evt. prøvet at aftale om det kunne blive lørdag i stedet for? Hvis det ikke kan lade sig gøre andre dage end fredag og Jesper er den eneste, der ikke kan komme med, så synes jeg da at du skal tage med alligevel. Du skal da ikke blive hjemme, fordi Jesper ikke kan komme med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Det er imorgen vi skal afsted og de kan godt li ham, men stemningen sagde noget andet. Der er bare så mange problemer i familien fra før, men Jesper har taget initiativ og har fået lov til at afspadsere, men de får det ikke at vide før imorgen når vi skal afsted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Det er imorgen vi skal afsted og de kan godt li ham, men stemningen sagde noget andet. Der er bare så mange problemer i familien fra før, men Jesper har taget initiativ og har fået lov til at afspadsere, men de får det ikke at vide før imorgen når vi skal afsted. Nå okay. Det var da heldigt at han kan komme med alligevel så. Hvis de godt kan lide ham, så prøver de vel ikke at arrangere en tur, så han ikke kan komme med. Det håber jeg da i hvert fald ikke, for det er da godt nok tarveligt over for både ham og dig. Jeg håber I får en god tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites