lukaj

stinnas oreo muffins

32 indlæg i dette emne

Håber du kan nå og lave dem Camilla... ked af jeg først fik lagt dem ind nu... men du ved.. tiden stikker af... :rolleyes

Del dette indlæg

jeg laver dem i aften dså det går nok :) men jeg har lige et par spørgsmål..

hvad er en muffinplade? spørger jeg sikkert meget dumt :) jeg har kun alm papirsforme.

og hvordan transporterer du dem uden at ødelægge den fine frosting, jeg skal ha 50 med på arbejde i morgen tidlig kl 6 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg laver dem i aften dså det går nok :) men jeg har lige et par spørgsmål..

hvad er en muffinplade? spørger jeg sikkert meget dumt :) jeg har kun alm papirsforme.

og hvordan transporterer du dem uden at ødelægge den fine frosting, jeg skal ha 50 med på arbejde i morgen tidlig kl 6 :)

En muffinpladeform er bare de almindelige forme med huller i til muffins.... se HER! For ellers flader kagerne totalt ud... Og så sætter man bare sine papirsforme oven i den...

Hmm ja sidst havde jeg dem på en plade i en papkasse... men det er ikke særlig nemt..

(DERFOR har jeg lige bestilt sådan en super smart transport kasse til muffins ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay så er jeg jo nok lidt for sent ude til at få bagt muffins alligevel :( jeg troede jeg bare kunne bage dem i papirsforme. øv øv hva dælen gør jeg nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er måske helt hen i vejret, men kan du ikke vage som en muffin-kage? At du bruger samme måde, men bare at du laver det som en kage?

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg fandt et par silikone muffinforme bagerst i køkkenskabet så nu prøver jeg med dem. og hvis det ikke går så må jeg bare udsætte min fødselsdag til næste uge (så kan man blive i 20erne et par dage mere :D )

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg fandt et par silikone muffinforme bagerst i køkkenskabet så nu prøver jeg med dem. og hvis det ikke går så må jeg bare udsætte min fødselsdag til næste uge (så kan man blive i 20erne et par dage mere :D )

Silikone forme er også lige så gode :)

Undskyld jeg var så langsom os...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER