Oprettet June 12, 2011 Vil da lige vise mine to skønne drenge frem, Theo på 3 år og Max på 5 år :loveshower De sødeste søskende, de er hinandens bedste venner. Dybt afhængige af hinanden og Theo omtaler konsekvent Max som min Max (ala min mor og min far) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Skønne unger du har :loveshower Fantastisk søskende kærlighed - det ses også på billedet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Skønne unger du har :loveshower Fantastisk søskende kærlighed - det ses også på billedet :biglove Tak :kram: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Hvor er de bare skønne, dine dejlige drenge :biglove Så er der noget ved søskendekærlighed :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Hvor er de bare skønne, dine dejlige drenge :biglove Så er der noget ved søskendekærlighed :loveshower Tak :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Hvor er de skønne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Åh altså et skønt billede!!! De drenge er bare for dejlige :loveshower: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 De er dejlige og hvor er det skønt, at de er så gode venner. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Kan det komme bag på nogen med den skønne mor? ;) Super billede af knægtene! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites