Oprettet November 12, 2010 Håber I vil hjælpe mig med at finde en bluse... Så den skønneste t-shirt i dag (på en kollega,;) ) fra Nümph med en masse små ugler på.... Den er simpelthen SÅ fed og da jeg elsker ugler, må jeg bare eje sådan en :) Jeg kan finde en med en stor ugle på, men vil helst have den med de små... HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Er det den her? :) KLIK edit: OK, den er så til børn kan jeg se ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 ;) nej det er ikke den.... men tak fordi du har kigget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Synes jeg har ledt og ledt, og jeg kan godt nok heller ikke finde den :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 har du kigget på smartgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Der er den heller ikke - men tak fordi I kigger :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites