Bubbidoo

Niv i den ene side af underlivet

8 indlæg i dette emne

Hej alle

Har været med på sidelinien i rigtig lang tid og her kommer så mit allerførste indlæg :)

Jeg testede positiv for først gang igår :glad blev simpelthen så glad, men kan ikke lade være med at gå og bekymre mig lidt for jeg har haft niv i underlivet siden dag 28 i min cyklus. Til at starte med var det over det hele og mest hvis jeg hostede, tissede eller lign. Men nu har det flyttet sig ud i højre side og er selvfølgelig super bekymret for om det er en graviditet udenfor livmoderen.

Lige nu er jeg bare rigtig bange for overhovedet at glæde mig over graviditeten, for tænk nu hvis...

Og selvfølgelig går man med disse bekymringer på en lørdag hvor man ikke kan få fat i sin egen læge. Overvejede at ringe til vagtlægen, men synes bare heller ikke at det er presserende nok til det. Han vil sikkert synes at jeg er fudstændig tåbelig.

Er der nogen af jer der har oplevet lignende og kan give lidt råd til hvordan jeg skal forholde mig?

Del dette indlæg

uden at vide det så synes jeg, at det godt kunne lyde som, at det er ligamentsmerter du har.... de kommer fordi din livmoder udvider sig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du ikke har feber og ikke bløder skal du bare slappe af. jeg har haft nogle dage med meget slemme ligamentsmerter, så slemme at jeg måtte rulle mig om på siden for at rejse mig når jeg lå ned.. så prøv at tage den med ro og vent og se (ved godt at det er lettere sagt end gjort)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker også ligamentsmerter på den måde du beskriver det.

Hvis det var en GUL har jeg hørt at så vil smerterne være så slemme at du ikke ville kunne foretage dig noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Smerterne begyndte at tage til, så jeg måtte en tur forbi vagtlægen og blev sendt videre derfra til gyn. afd. Fik både taget blod- og urinprøver og de så fine ud. Det er stadig for tidligt at sige hvor fosteret har sat sig fast da man ikke kan se det ved en scanning endnu, men de sagde at der ikke var noget der så forkert ud, så det er altid noget!

Skal derned igen om 14 dage så de kan tjekke at det sidder som det skal. Så det ser jeg frem til! Synes at det er rigtig svært at være glad lige nu når man er så bange for at miste, men jeres svar beroliger rigtig meget :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten :loveshower

Da jeg havde testet positivt var jeg også meget bange for om jeg mon havde en GUL. Jeg læste alt muligt på nettet og syntes at symptomerne passede på mig :rolleyes

Jeg havde også tit ondt i højre side. Men da jeg spurgte min læge, så sagde han, at hvis det var en GUL, så ville jeg SLET ikke være i tvivl. Så smertefuldt er det åbenbart.

Mine bekymringer viste sig heldigvis at være ubegrundede og det er dine helt sikkert også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :)

Ja den bekymring følger desværre med! Som du beskriver det så lyder det som ligamentsmerter, for smerterne ved en GUL flytter sig ikke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER