Guest

Gaven til manden, der har alt

13 indlæg i dette emne

Min far fylder 60 år sidst i denne måned, og holder stor rund fødselsdag først i næste månede. Derfor skal vi ud og give ham en ordentlig gave. Men hvad giver man en mand, som har alt og kun ønsker rødvin, cykeludstyr???

Jeg har kig på en smartboks med et weekendophold i Paris. Mine forældre har rejst meget de sidste par år, hvor de både har set egypten, Australien, Kina og USA. Min far blafrede til Paris i sine unge dage, men har ikke været der siden, så tænker, at det kunne være noget, som han ville få gælde af.

Men har i bedre forslag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min far har også alt, og kan ikke engang komme i tanke om et enkelt ønske ;) Jeg har de sidste mange gange købt sådan en SmartBox. Man kan jo få dem med alt muligt. Han har bla fået til en vinsmagning, ølsmagning, slotsophold. Synes da det lyder som en rigtig god idé. Har i hvert fald ingen bedre forslag, for står selv i samme dilemma 2 gange om året ;) I øvrigt har han været glad for alle oplevelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes at et ophold i Paris er den perfekte gave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige nu afventer jeg min søsters mening omkring forslaget. Hvis hun og hendes familie er med på ideen, så er min ide at købe den smartbox og så fylde en kurv med ting fra Frankrig sammen med boksen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige nu afventer jeg min søsters mening omkring forslaget. Hvis hun og hendes familie er med på ideen, så er min ide at købe den smartbox og så fylde en kurv med ting fra Frankrig sammen med boksen...

Det lyder som en rigtig god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige nu afventer jeg min søsters mening omkring forslaget. Hvis hun og hendes familie er med på ideen, så er min ide at købe den smartbox og så fylde en kurv med ting fra Frankrig sammen med boksen...

Rigtig god ide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man kunne også give ham denne:

Professionel banerytterkr.750

Træn og kør mod en cykelstjerne. Tør du tage kampen op med 90 minutters hæsblæsende kørsel på en professionel cykelbane? Lær teknikken og befri din indre cykelkonge i både holdforfølgelsesløb og udskillelsesløb i et stærkt ræs på de skrå ramper, hvor du oveni suveræn træning også får lov at køre om kap mod en cykelstjerne - blandt andre en af verdens bedste baneryttere, Jimmi Madsen.

Sæt dig godt til rette i sadlen og tag imod en - i bogstaveligste forstand - BENHÅRD udfordring, der med garanti giver både skyhøj puls og sved på panden. Nu får du nemlig muligheden for at afprøve dine evner som rigtig banerytter på Danmarks eneste indendørs cykelbane.

Banecykling handler om hurtighed, men også om strategi. Du skal lære at arbejde sammen med dit hold og finde ud af, hvornår det helt rigtige øjeblik for angreb er der.

Din instruktør og træner vil være en ægte cykelstjerne. Blandt andre Jimmy Madsen, der er blandt verdens bedste baneryttere og har en lang række internationale sejre bag sig.

Træningen og løbet foregår i hold, hvor I bliver delt op i to grupper, der cykler mod hinanden. Efter 20 minutters teoretisk instruktion, bliver du spændt på specialcyklen, der ikke har gear. Og så går det løs i storcirkler med både holdforfølgelsesløb og udskillelsesløb mod dit modstanderhold de næste 90 minutter.

Et særdeles sjovt, lærerigt og krævende møde med professionel cykelsport på højt plan!

Antal: Bestil . TID VARIGHED

Efter aftale

Du vælger selv tid og hold ved booking 1 time og 50 minutter (heraf 90 minutter på cykelbanen)

STED INKLUSIV

Ballerup Super Arena - Danmarks eneste indendørs cyklebane

Afholder bane VM 2010 samt det traditionsrige 6 dages løb - Cykeltøj og cykelsko

- 90 minutters banecykling (indendørs)

- 20 minutters teoretisk instruktion

- Hjælp til indstilling af specialbanecyklen

- Træning i udskillelsesløb og holdforfølgelsesløb

- Instruktion og cykling ved den professionelle banerytter - Jimmy Madsen

HVEM VIGTIG INFO

Alle med gode ben og lyst til at bruge dem Alder: Min. 15 år

Oplevelsen tager højde for den enkeltes niveau, men kræver fuld førlighed

Der er masser af plads til gæster

Du bør tjekke egen forsikring

Udlån af tøj og cykelsko til cyklingen er inkluderet i prisen

Du har adgang til badefaciliteter

Til denne aktivitet er absolut non-tolerance mht. alkohol

Banecyklingen foregår på hold med max. 35 deltagere

Ved for få tilmeldinger kan det blive nødvendigt at aftale en ny bookingtid

Oplevelsen kan også bestilles for hold - se under "Grupper"

Prisen er for 1 person

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man kunne også give ham denne:

Professionel banerytterkr.750

Træn og kør mod en cykelstjerne. Tør du tage kampen op med 90 minutters hæsblæsende kørsel på en professionel cykelbane? Lær teknikken og befri din indre cykelkonge i både holdforfølgelsesløb og udskillelsesløb i et stærkt ræs på de skrå ramper, hvor du oveni suveræn træning også får lov at køre om kap mod en cykelstjerne - blandt andre en af verdens bedste baneryttere, Jimmi Madsen.

Sæt dig godt til rette i sadlen og tag imod en - i bogstaveligste forstand - BENHÅRD udfordring, der med garanti giver både skyhøj puls og sved på panden. Nu får du nemlig muligheden for at afprøve dine evner som rigtig banerytter på Danmarks eneste indendørs cykelbane.

Banecykling handler om hurtighed, men også om strategi. Du skal lære at arbejde sammen med dit hold og finde ud af, hvornår det helt rigtige øjeblik for angreb er der.

Din instruktør og træner vil være en ægte cykelstjerne. Blandt andre Jimmy Madsen, der er blandt verdens bedste baneryttere og har en lang række internationale sejre bag sig.

Træningen og løbet foregår i hold, hvor I bliver delt op i to grupper, der cykler mod hinanden. Efter 20 minutters teoretisk instruktion, bliver du spændt på specialcyklen, der ikke har gear. Og så går det løs i storcirkler med både holdforfølgelsesløb og udskillelsesløb mod dit modstanderhold de næste 90 minutter.

Et særdeles sjovt, lærerigt og krævende møde med professionel cykelsport på højt plan!

Antal: Bestil . TID VARIGHED

Efter aftale

Du vælger selv tid og hold ved booking 1 time og 50 minutter (heraf 90 minutter på cykelbanen)

STED INKLUSIV

Ballerup Super Arena - Danmarks eneste indendørs cyklebane

Afholder bane VM 2010 samt det traditionsrige 6 dages løb - Cykeltøj og cykelsko

- 90 minutters banecykling (indendørs)

- 20 minutters teoretisk instruktion

- Hjælp til indstilling af specialbanecyklen

- Træning i udskillelsesløb og holdforfølgelsesløb

- Instruktion og cykling ved den professionelle banerytter - Jimmy Madsen

HVEM VIGTIG INFO

Alle med gode ben og lyst til at bruge dem Alder: Min. 15 år

Oplevelsen tager højde for den enkeltes niveau, men kræver fuld førlighed

Der er masser af plads til gæster

Du bør tjekke egen forsikring

Udlån af tøj og cykelsko til cyklingen er inkluderet i prisen

Du har adgang til badefaciliteter

Til denne aktivitet er absolut non-tolerance mht. alkohol

Banecyklingen foregår på hold med max. 35 deltagere

Ved for få tilmeldinger kan det blive nødvendigt at aftale en ny bookingtid

Oplevelsen kan også bestilles for hold - se under "Grupper"

Prisen er for 1 person

Det er da også en god idé, hvis man er til sådan noget :D Personligt ved jeg godt hvad jeg helst ville have, men er jeg også tyk og doven :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også en god idé, hvis man er til sådan noget :D Personligt ved jeg godt hvad jeg helst ville have, men er jeg også tyk og doven :D :P

jeg ville også helst til Paris, men min far gør meget i cykelløb osv. så tænker, at han kunne samle nogle venner og tage af sted på den tur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også en god idé, hvis man er til sådan noget :D Personligt ved jeg godt hvad jeg helst ville have, men er jeg også tyk og doven :D :P

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåhhh jeg ringede til min fars bror, som også gør en del i det der med at cykle. Han synes ikke vi skal give baneturen. Så tror vi ender med pariserturen i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far fylder 60 år sidst i denne måned, og holder stor rund fødselsdag først i næste månede. Derfor skal vi ud og give ham en ordentlig gave. Men hvad giver man en mand, som har alt og kun ønsker rødvin, cykeludstyr???

Jeg har kig på en smartboks med et weekendophold i Paris. Mine forældre har rejst meget de sidste par år, hvor de både har set egypten, Australien, Kina og USA. Min far blafrede til Paris i sine unge dage, men har ikke været der siden, så tænker, at det kunne være noget, som han ville få gælde af.

Men har i bedre forslag??

Jeg synes at det er en rigtig god idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh vi endte med at købe en smartbox med en weekend til Paris til min far. Så laver jeg en kurv med franske specialiteter i og gaven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER