Guest

Gratis fertilitetsbehandling

5 indlæg i dette emne

Idag i metroexpress er der en artikel om, at det efter nogle år med brugerbetaling på fertilitetsområdet har fået fødselstallet til at falde så markant, at regeringen nu er nød til at gøre behandlingen gratis igen.

Håber den artikel kan få regeringens alarmklokker til at ringe ifht. brugerbetalingen her i landet...

Del dette indlæg

Der kan læses det samme HER!

Jeg er SUR, KED og frustreret over der findes et menneske der kan være så dum som Birgitte Josefson!

For ikke særlig længe siden stod hun og sagde det modsatte..

"At man jo netop havde skelet til andre lande hvor de har brugerbetaling..." :huh

HER kan det høres hvor hun siger det modsatte...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kan læses det samme HER!

Jeg er SUR, KED og frustreret over der findes et menneske der kan være så dum som Birgitte Josefson!

For ikke særlig længe siden stod hun og sagde det modsatte..

"At man jo netop havde skelet til andre lande hvor de har brugerbetaling..." :huh

HER kan det høres hvor hun siger det modsatte...

ja intelligensen lyser ikke ligefrem ud af hende. Jeg har jo mailet frem og tilbage med hende omkring emnet, og hun havde ikke nogen god begrundelse for, hvorfor der skal brugerbetaling på netop det punkt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arghmen jeg har virkelig ikke andet til overs for hende end.... jaa FØJ!!!!! :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare så ekstremt sørgeligt at der sidder sådan nogle fjolser ved Regeringen i Tyskland og her, som lige lader barnløse selv betale i flere år, så netop den gruppe barnløse ikke får barn fordi de ikke lige havde råd, og så bliver det bare gratis igen.

Det skulle aldrig have været vedtaget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER