Oprettet June 10, 2011 Onsdag den 8. juni kom lille Malthe til verden. Han kom 14 dage før termin. Han vejede 2745 g. og målte 50 cm. :loveshower Fødslen gik godt. Jeg ville dog gerne have født i vand, men denne gang - ligesom sidste gang endte jeg med at komme op af vandet inden. Så det med at føde i vand kommer jeg så ikke til..øv øv.. Hjertelyden faldte, så jdm turde ikke lde mig blive i vandet. Men det var også godt, for det viste sig at han var stjernekigger. Så hvis han blev født i vandet ville han komme til at sluge vand fra karret. Af samme årsag ville presseveerne ikke komme, så jeg var ret frustreret til sidst. Men da de endelig kom blev han født i 2. presseve. Vi har det alle godt, så nu nyder jeg min lille søn i fulde drag :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Rigtig mange gange tillykke med Malthe :loveshower Han er godt nok et lille nips :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Stort tillykke med lille Malthe. SKØNT navn! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Hjertelig tillykke med lille Malthe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Kæmpe tillykke!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Stort til lykke med ham :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Tillykke med lille-Malthe :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Stort tillykke med ham :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 :balloons :loveshower Kæmpe tillykke med lille Malthe :loveshower :balloons Mange hilsner én, der altså ikke bliver mindre utålmodig, når pigerne med termin EFTER mig HAR født Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Stort tillykke :loveshower Hvor dejligt alt gik godt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Stort tillykke med lille Malhte :loveshower Ærgerligt at du måtte op af vandet til sidst.... Oplevede selv det samme under min fødsel, og jeg tænkte bare "jeg kommer ALDRIG op af det kar" :D Men godt at høre at fødslen gik godt..... Endnu engang stort tillykke! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Stort tillykke med din lille dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2011 Kæmpe tillykke med jeres lille dreng :hurra :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Mange tak alle sammen :kram Det er helt overvældende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Stort tillykke med jeres lille dreng :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 :balloons :balloons :balloons Tillykke :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites