MissingLink

Kønsscanning- hvornår?

10 indlæg i dette emne

Jeg sidder og forsøger at bestille en tid til kønsscanning. Men så bliver jeg i tvivl om hvornår det er bedst at gøre det ;)

Kan se, at det er lidt forskelligt, hvornår de forskellige tilbyder kønsscanninger fra. Kan se man kan se det helt ned til 14+. Men kan man så virkelig det? Vil jo også gerne have et par gode billeder med af den lille Panda.

Hvornår har I fået kønsscanning, og hvornår vil I anbefale man får lavet en? :) Thanks girls :gp

Del dette indlæg

Jeg fik lavet en kønsscanning i uge 17+1 hos scanningsklinikken.dk og der var det helt tydeligt, at der lå en lille dreng og gemte sig :)

Jeg ved at scanningsjordemoderen.dk tilbyder kønsscanninger fra uge 14+0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har en tid når jeg er 15+5 :loveshower

(jeg ville nok have valgt 16+, men det var den seneste der var inden klinikken holder ferielukket <_< )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en tid når jeg er 15+5 :loveshower

(jeg ville nok have valgt 16+, men det var den seneste der var inden klinikken holder ferielukket <_< )

Øhh Susanne, hvornår er vi 16+? Altså hvilken dato? :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhh Susanne, hvornår er vi 16+? Altså hvilken dato? :D :D

HAHA :D Ja, jeg er jo så 15+5 d. 11. juli, så du er vel 16+0 d. 14. juli ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHA :D Ja, jeg er jo så 15+5 d. 11. juli, så du er vel 16+0 d. 14. juli ;)

Tusind tak :kram2 Hvad skulle jeg dog gøre uden dig og din ticker? Er seriøst inde og finde én af dine besvarelser en gang imellem, når jeg kommer i tvivl om hvor langt jeg er :D Ja, jeg kan bare få min egen, men arbejder i en helt ny signatur i det hele taget ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lavet en kønsscanning i uge 17+1 hos scanningsklinikken.dk og der var det helt tydeligt, at der lå en lille dreng og gemte sig :)

Jeg ved at scanningsjordemoderen.dk tilbyder kønsscanninger fra uge 14+0

Jeg vil anbefale fra 16+ ;)

Tak :kram2

Tror jeg forsøger mig med 16+ så :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kram2

Tror jeg forsøger mig med 16+ så :)

Så lidt :)

Det bliver spændende at høre hvad du går rundt med i maven. Hvorfor får du ikke lavet dig en ticker? Du skal da også have føjet din terminsdato på ude til venstre. Så kan vi andre bedre følge med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lidt :)

Det bliver spændende at høre hvad du går rundt med i maven. Hvorfor får du ikke lavet dig en ticker? Du skal da også have føjet din terminsdato på ude til venstre. Så kan vi andre bedre følge med :)

Overvejer det også snart ;) Kan bare ikke lige finde den "rigtige" :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER