Oprettet November 12, 2010 Tænkte at det kunne være lidt sjovt at se, hvordan vi fordeler os, sådan hen over landet (og verden... hvem ved :wee ) Så stem løs :tak :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Jeg er rykket på landet på Vestsjælland! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Det ALLER-nordligste af Sønderjylland! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Veeestsjæland.. Nærmere betegnet Slagelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Jeg er fra Sy´sjælland :unsure Har boet her altid på nær da jeg var i lære inde i København, der boede jeg der, men rykkede pænt tilbage til mine vante omgivelser da jeg var færdig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Nordjylland :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Vestjylland :) Varde ved Esbjerg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2010 Har svaret en af øerne, er fra Lolland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2010 Nordsjælland, nærmere bestemt Frederikssund. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2010 Fyn - Svendborg :D Sikke mange der er fra fyn :) Hvor dejligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Øvrige sjælland... hvad er det for noget... vi elsker at dele os op.. og jeg også fra VESTSJÆLLAND :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Jeg kommer fra Randers :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Nordjylland :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Mit svar er vist forsvundet, men har stemt. Bor i Holstebro :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites