Besvaret June 8, 2011 Den jeg bruger mest er facebook. Her i graviditeten har jeg også haft glæde af Liberos "uge for uge" kalender. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Hmm der er ikke kun én.. men mange... ^_^ *Facebook *BK *Photoshop Express *Notater *sleep cycle *jysk mobilbank *karolines kogebog *angry birds + rio *color fill *navne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg bruger meget iPeriod til at holde styr på min cyklus. Ellers facebook, og safari (til at gå på BK) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Jeg bruger meget iPeriod til at holde styr på min cyklus. Ellers facebook, og safari (til at gå på BK) Hvorfor bruger du dog safari til det smukke??? Hvad med at bruge IPB board?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Hvorfor bruger du dog safari til det smukke??? Hvad med at bruge IPB board?? Hvad er det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Hvad er det? En app til disse fora :) Hvis du er på via Tlf og safari. Står der så ikk noget i bunden om ipb board eller download? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Jo det gør der ;) Det må jeg prøve Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Jo det gør der ;) Det må jeg prøve Det er meget meget nemmere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Hmm der er ikke kun én.. men mange... ^_^ *Facebook *BK *Photoshop Express *Notater *sleep cycle *jysk mobilbank *karolines kogebog *angry birds + rio *color fill *navne Uhh... Tak for tippet smukke.... Sammen med color splash kan man virkelig lave fine billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Uhh... Tak for tippet smukke.... Sammen med color splash kan man virkelig lave fine billeder :loveshower SÅ lidt.. :) Fortalte og forklarede veninden her i Viborg om det igår.. og hun er heeeelt optaget af det... Hihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 Den jeg bruger mest er facebook. Her i graviditeten har jeg også haft glæde af Liberos "uge for uge" kalender. Det samme her + Fitness World!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites