Miss_matilde

BK-møde på fyn <3

320 indlæg i dette emne

Jeg kan desværre ikke komme med, jeg skal have ordnet haven, derfor kommer mine forældre og hjælper... Men jeg er klar næste gang, at der er noget, for vil vildt gerne møde jer andre, og se Stinnas hus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I må huske at tage nogle billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af det, men jeg må jo så også melde fra. Kan slet ikke klare den lange tur alene med det knæ og pga. økonomien. Men det er jeg ked af. Ville rigtigt gerne have set jer. Måske næste gang - så har benet det bedre og hvem ved, måske får jeg også noget andet end SU

I må have en kanon dag :7: :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af det, men jeg må jo så også melde fra. Kan slet ikke klare den lange tur alene med det knæ og pga. økonomien. Men det er jeg ked af. Ville rigtigt gerne have set jer. Måske næste gang - så har benet det bedre og hvem ved, måske får jeg også noget andet end SU

I må have en kanon dag :7: :kram :kram :kram

næste gang ven, så kører vi sammen, så kan jeg bare komme omkring og hente dig, hvis du tør køre med mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

næste gang ven, så kører vi sammen, så kan jeg bare komme omkring og hente dig, hvis du tør køre med mig :D

Tak Gitte, og selvfølgelig tør jeg køre med dig :) Men jeg kan også normalt sagtens køre. Men øst-fyn er for meget alene, når mit knæ er næsten nyopereret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen Pernille kan du ikke køre med mig? Jeg kommer godt nok fra Give og kører mod Vejle...og derefter fredericia. Vi ku da mødes i Vejle, hvis du kan køre så langt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen hvis mia vil køre med mig og jeg skal ind og hente hende i fredericia kan jeg da sagtens tage et puslebord med for dig :)

hvad siger du mia, skal jeg komme forbi og tage dig med?

Ja tak, det må du gerne Camilla..

Og eftersom jeg bor i Fredericia kan jeg evt lokkes til at hente puslebordet på forhånd.. Bare alt er på plads med sælger inden og vedkommende ved jeg kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogen forslag til hvad jeg skal have med???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen forslag til hvad jeg skal have med???

Jeg har lige kigget forsiden igennem og set hvad de andre tager med.....hmmmm måske du kunne tage en kage med? Prøv at kig på side 1 og se hvad der kunne mangle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pernille vi kunne mødes her i Vejle, det er lige ved siden af motorvejen :) http://www.krak.dk/firma/vindinghallens-cafeteria-v-nhi-thu-thi-dao:81010492/7100-vejle

Ih jo Mette, det vil jeg gerne, hvor er det super :) Tak :) Jeg kender ikke lige hallen i Vinding, men jeg kender centret. (Jeg er i øvrigt født i Vinding)

Så kommer jeg alligevel :) Juhuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nupper Kage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jo Mette, det vil jeg gerne, hvor er det super :) Tak :) Jeg kender ikke lige hallen i Vinding, men jeg kender centret. (Jeg er i øvrigt født i Vinding)

Så kommer jeg alligevel :) Juhuuu

Yeeeeeeeeeeeeey!!! Aiiii hvor dejligt Pernille!!! <3 :loveshower: NAiiii blir så dejligt at se dig igen! :D

Uhmmm den der chokoladekage du bagte sidst, hjemme hos dig, den ville du ikke få skældud for at bage igen....eller jo, for den smagte forbandet godt, meeeen.....ai det må du bestemme!!! :D

Nej jeg kender det heller ikke området, men jeg kører en sølvgrå Peugeot Partner... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeeeeeeeeeeeeey!!! Aiiii hvor dejligt Pernille!!! <3 :loveshower: NAiiii blir så dejligt at se dig igen! :D

Uhmmm den der chokoladekage du bagte sidst, hjemme hos dig, den ville du ikke få skældud for at bage igen....eller jo, for den smagte forbandet godt, meeeen.....ai det må du bestemme!!! :D

Nej jeg kender det heller ikke området, men jeg kører en sølvgrå Peugeot Partner... :)

:) Det var bare fra en Amopakke. Måske det er bedre at lave en med rigtig chokolade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhh snyd!! Den smagte rigtig godt :) Haha! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhh snyd!! Den smagte rigtig godt :) Haha! :D

:) jeg sagde det da den dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak, det må du gerne Camilla..

Og eftersom jeg bor i Fredericia kan jeg evt lokkes til at hente puslebordet på forhånd.. Bare alt er på plads med sælger inden og vedkommende ved jeg kommer

Ejjjj hvor er du bare sød :loveshower :loveshower Jeg sender lige en PM til Kejzer, så hun ved det er dig der henter det..

Forresten, vil jeg da gerne give dig et eller andet som tak :) Benzinpenge ?? eller spiser du choholade og drikker kaffe eller ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjj hvor er du bare sød :loveshower :loveshower Jeg sender lige en PM til Kejzer, så hun ved det er dig der henter det..

Forresten, vil jeg da gerne give dig et eller andet som tak :) Benzinpenge ?? eller spiser du choholade og drikker kaffe eller ??

Chokolade spiser jeg altid, bare der ikke er marcipan i *ss*.. Med kaffen er jeg frygtelig besværlig og te mangler jeg på ingen måde lige pt *ss*

Men mange tak.. *ss* Og velbekomme for at hente *ss* Mon ikke det er noget familie til Kejzer jeg skal hente hos, for jeg mener ikke hun bor her i Fredericia *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg evt tage lidt hamburgerryg og kalkunsalami med?? Evt lidt leverpostej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mia - Ja hvis du syntes det... (er jo ikke så god til det pålæg der)...

Og er der indtil videre kun Henriette der tager barn med (udover Maibritt (Baby2011) i mavsen ?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer :loveshower :

Miss_matilde smør, grøntsagsstænger m/dip + lidt ekstra til maden ;)

Christina Nielsen - frugt

Abelka - Juice

Baby2011 - ost, syltetøj og pålægschokolade

Milla

Mettemor - bager boller

Lukaj

HenrietteHall

mtune - hamburgeryg/kalkun-tingeling

morpige - kage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mia - Ja hvis du syntes det... (er jo ikke så god til det pålæg der)...

Og er der indtil videre kun Henriette der tager barn med (udover Maibritt (Baby2011) i mavsen ?)

Hvad spiser du så på brød og boller??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad spiser du så på brød og boller??

HVIS jeg spiser rugbrød.. så er det med tun eller torskerogn eller sådan noget...

På hvidt brød er det en af de 2 oste jeg kan lide, plægchokolade, banan eller i den dur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lav en frugtsalat! :) Mmmmmmmmmmmmmm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVIS jeg spiser rugbrød.. så er det med tun eller torskerogn eller sådan noget...

På hvidt brød er det en af de 2 oste jeg kan lide, plægchokolade, banan eller i den dur ;)

Okay *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER