Besvaret January 22, 2011 Så er jeg landet i Troldhede igen :) Hvor var det bare SUPER hyggeligt at møde jer, er virkelig glad for at jeg tog med :loveshower Kunne godt have ønsket at jeg kunne være blevet et par timer ekstra ;) Jeg håber vi ses snart igen!! TAK fordi du kom søde... :) Og tak for blomsterne.. De pynter så fint under fjernsynet..... <3 Det var sååå hyggeligt... Er glad for du kastede dig ud i det... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Dejligt at høre at i hyggede jer :loveshower Og må man så høre, hvem var den hemmelige gæst? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Dejligt at høre at i hyggede jer :loveshower Og må man så høre, hvem var den hemmelige gæst? :) :) MEGET Ja hun kom desværre ikke da hun var syg... GOD bedring til dig søde MissingLink :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Jeg er glad for at høre at I har haft en go dag. Jeg kan fortælle at jeg lige nu har 39 i feber, så det var godt at jeg blev hjemme. MissingLink og jeg fejler det samme, så vi er desværre tit syge af viraer og infektioner:( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Tak for i dag piger.. Det var bare rigtig hyggeligt at være sammen med jer.. :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Så er jeg også endeilg kommet hjem og har nusset med mindstetrolden og sagt hej til præ-teenen min yndlingssøn og ligeså manden :) Ja det var da kanon at se jer alle! Super skøn dag!! Er bare ked af jeg ikke havde mit telt med.... Nå det må blive næste gang! :D ;) Glæder mig til næste gang! :D KRAM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 ja 1000 tak for en dejlig dag (næste gang har vi alle sammen et telt og sovepose med :)) jeg er da helt klar med på et marathon sammen med jer skønne tøser :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Tusind tak for en rigtig hyggelig dag :loveshower Rigtig hyggeligt at møde jer, og få sat ansigter på ;) Vi må helt sikkert snart arrangere film marathon :D Christina (Troldemor) rigtig godt at du kom :kram2 Tærterne smagte rigtig godt :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 den der film maraton, den vil jeg også godt inviteres med til også selvom at jeg ikke var med til jeres røv kedelige dag :numse , for er jo ikke misundelig over, at jeg ikke var med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Haha!! Ja!! Telt, soveposer, tærter med flødeskum og Twillight ;) Telt tærter og twillight! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Må jeg så tage min luftmadras med og sove indenfor?? For jeg tvivler alvorligt på at en nat i telt vil gøre noget godt for min ryg.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Haha!! Ja!! Telt, soveposer, tærter med flødeskum og Twillight ;) Telt tærter og twillight! ;) Tjek, tjek og tjek :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Haha!! Ja!! Telt, soveposer, tærter med flødeskum og Twillight ;) Telt tærter og twillight! ;) Masser af flødeskum tak.. Og kaffe i lange baner *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 jaaah de 3 tèr (telt, tærter og twilight) kan det blive meget bedre. måske jeg godt kan undvære teltet her i januar men jeg er alligevel ret sikker på at et marathon med edward cullen kan holde mig varm. telt eller ej :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Vil også sige MANGE tak for en rigtig hyggelig dag :loveshower :loveshower Altså de boller Stinna, dem må jeg lige tigge en opskrift på ikk ;) ;) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Hov ja Stinna.... Husk nu at du lovede os at smide opskriften på de lækre boller herind :loveshower ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 jaaah de 3 tèr (telt, tærter og twilight) kan det blive meget bedre. måske jeg godt kan undvære teltet her i januar men jeg er alligevel ret sikker på at et marathon med edward cullen kan holde mig varm. telt eller ej :bunny :bunny :bunny :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Det lyder til i have en rigtig hyggelig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Vil også sige MANGE tak for en rigtig hyggelig dag :loveshower :loveshower Altså de boller Stinna, dem må jeg lige tigge en opskrift på ikk ;) ;) ;) Hov ja Stinna.... Husk nu at du lovede os at smide opskriften på de lækre boller herind :loveshower ;) JEP - lægger den ind - så snart manse eller jeg rejser os næste gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 var der ingen der tog billeder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 var der ingen der tog billeder? nej vi hyggede os så meget at vi glemte alt om det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Nej tog ingen billeder... For nogle var det et stort skridt bare og komme og møde "fremmede"... Så det syntes jeg var flot.. NÆSTE gang skal jeg tage kameraet i brug ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Næste gang vil jeg altså gerne med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Næste gang vil jeg altså gerne med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites