Besvaret January 21, 2011 Taaak Søde Mie.. Så kommer du med næste gang ikk ;) ? will try :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Så har jeg fået købt pålægget til i morgen, har sikkert købt alt alt for meget, men så har jeg da til i næste uge *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Er der andre der har brød eller boller med end Mettemor ?? :) Tænkte bare at hun skal bage en hel del, så hvis overskudet ikke er der, kan jeg godt nå at bage en ti stykker.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Er der andre der har brød eller boller med end Mettemor ?? :) Tænkte bare at hun skal bage en hel del, så hvis overskudet ikke er der, kan jeg godt nå at bage en ti stykker.. Og nu løb tiden fra mig.. Vi skal kører allerede klokken lidt over 8 i morgen tidlig, så tør ikke love jeg kan nå det nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Og nu løb tiden fra mig.. Vi skal kører allerede klokken lidt over 8 i morgen tidlig, så tør ikke love jeg kan nå det nu.. Da vi holdt møde her, var der boller til flere dage, så det skal nok gå.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Jeg har købt til at bage et par ekstra ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Piger jeg har fået det værre og jeg tror ikke jeg kommer i morgen. Jeg håber naturligvis stadig på at en god nat kan gøre underværker. Men jeg har feber nu og føler mig "tung" i hovedet og ømme muskler. Jeg skriver lige i morgen tidlig igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Jeg har købt frugt og glæder mig :glad Er der andet jeg skal tage med? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Jeg tillader mig at købe nogle lækre boller istedet for selv at bage dem til i morgen :) Skal nok vælge noget godt og blandet! :) Jeg glæder mig til at se jer alle i virkeligheden :D Blir så skægt! :D Haha! KRAM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Ha' en rigtig dårlig dag i morgen... :numse slet slet ikke misundelig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Ha' en rigtig dårlig dag i morgen... :numse slet slet ikke misundelig... LOL :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Hvis jeg nu køber 200 boller, mon så ikke vi får lov til at blive til søndag?! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Skøre skøre piger ;) Lige et hurtigt pip fra mig. Kører på Sdr.jyske motorvej på vej hjem fra et fantastisk show i Åbenrå. Skal tisse helt vildt og manden er mega træt.. Gad vide hvornår vi er hjemme ;) Glæder mig til at se jer imorgen... Har os købt til at bage nogle boller hvis det er. Er der noget står mit nr i pm'en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 :loveshower SÅ er det liiiiige om lidt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 :loveshower SÅ er det liiiiige om lidt :loveshower Jahhhhh :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Ejjj mit vækkeur har glemt og ringe. Det mente ikk 6 timer var nok. Op med mig ;) Får jo snart gæster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Jeg ønsker jer en super dag og er virkelig misundelig!!! Jeg er godt nok vågnet op feberfri her til morgen. Til gengæld har jeg halsbetændelse og det lyder ekstremt dårligt når jeg snakker, så det vil jeg spare jer for og jeg er med næste gang!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Ha' en rigtig dårlig dag i morgen... :numse slet slet ikke misundelig... Kan ikke være mere enig med dig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Kan ikke være mere enig med dig ;) I kan begge nå det endnu :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 I kan begge nå det endnu :badgirl Desværre skal vi have forsinket julefrokost her hjemme i dag, så har en del der skal laves. Manden ville nok ikke synes det var særlig fedt hvis jeg tog til fyn en hel dag ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 nu sidder jeg herhjemme og har lidt tid til at være herinde på BK, og er slet ikke misundelig over, at i andre er på fyn og hygger jer,.... men så får jeg tilgengæld en pænere have nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Håber i får nogle rigtig dejlige timer sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Så er jeg landet i Troldhede igen :) Hvor var det bare SUPER hyggeligt at møde jer, er virkelig glad for at jeg tog med :loveshower Kunne godt have ønsket at jeg kunne være blevet et par timer ekstra ;) Jeg håber vi ses snart igen!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 1000 TAK for go' ro og orden ;) NEJ jeg mener: TUSINDE tak for en super hyggelig dag :loveshower Sikke en dejlig lørdag det har været her på østfyn.... :) Det var rigtig dejligt og se jer... og GLÆDER mig til en Marathon Aften ;) (FILM marathon selvfølgelig!!!!!!) :kram2 TAK piger... Ps. Og TAK for blomster, the og engel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites